hej !!
Hvor tit kommer microsoft egentlig med et nyt windows og hvornår kommer det
og hvad kommer det til at hedde
hej !!
Hvor tit kommer microsoft egentlig med et nyt windows og hvornår kommer det
og hvad kommer det til at hedde
Det næste Windows kommer i 2005 og hedder lige nu Windows Longhorn, men det officielle navn kendes ikke endnu.
De har vist sagt der skal udkomme en ny Windows hver 3-5 år og der ydes support og service på de 3 nyeste
Der kommer noget windows-halløjsa til amd64 og itanium2 omkring årsskiftet. Jeg tror nok det er windows xp der er lavet 64bit kompatibelt.
ja! Og hvis vi så også lige skal berører server siden hos MS, har de jo lige udgivet en "2003 server" også kaldet ".NET" som er afløseren til deres "2000 server".
Men den er der jo ikke så mange privat personer der render rundt og installere... i hvert fald ikke i en lovlig udgave!! Mener den ligger på ca. 6.000,00 eller 40.000,00 med 25 licenser...
/Rex Mundi
QuoteOriginally posted by Rex Mundi
ja! Og hvis vi så også lige skal berører server siden hos MS, har de jo lige udgivet en "2003 server" også kaldet ".NET" som er afløseren til deres "2000 server".
Men den er der jo ikke så mange privat personer der render rundt og installere... i hvert fald ikke i en lovlig udgave!! Mener den ligger på ca. 6.000,00 eller 40.000,00 med 25 licenser...
/Rex Mundi
Det er nu ellers nice nok. Har dog ikke fået kigget så meget på det som jeg gerne ville, men sådan er det jo altid. Man har aldrig tid nok.
QuoteDet er nu ellers nice nok. Har dog ikke fået kigget så meget på det som jeg gerne ville, men sådan er det jo altid. Man har aldrig tid nok.
Hehe! Nej det har du ganske ret i.. Og tro mig, du skal bruge lidt mere end bare et par eftermiddage for at kunne overskue 2003 server med active directory. Har lige fået 3 nye servere på mit arbejde, og installeret 2003 på dem.. Pyhhh ha, siger jeg bare...
Hehe! Nej det har du ganske ret i..Og tro mig, du skal bruge lidt mere end bare et par eftermiddage for at kunne overskue 2003 server med active directory. Har lige fået 3 nye servere på mit arbejde, og installeret 2003 på dem.. Pyhhh ha, siger jeg bare...
Ja, det tror jeg gerne man skal.
PS. Er der Remote Desktop i 2003-S ?... Eller ligende funktion der gør at man kan styre det hele fra en anden station ?
Yep, der er Remote Desktop, og det funker nice... Specielt når man kommer fra VNC.. der er lige til at lukke op og skide i!!...
Yep, der er Remote Desktop, og det funker nice...Specielt når man kommer fra VNC.. der er lige til at lukke op og skide i!!...
Super.