Tillykke Pinkibamse

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Det begynder også at irritere mig at der kommer så mange tillykke tråde.
    Det er ligefør man er nødt til at lave en sticky hvor man så næsten kunne gøre det til en vane at skrive tillykke i den hver dag.


    Okay.


    Fair nok - Vi skal nok lade vær med at ønske dig tillykke til den tid..


    Og ellers skal jeg nok ønske tillykke med de 13 i PM.


    :crazyeyes:


    Det er off topic .. Ligesom alt andet ..


    Lige fra madlavning til sten i skoen.

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Det begynder også at irritere mig at der kommer så mange tillykke tråde.
    Det er ligefør man er nødt til at lave en sticky hvor man så næsten kunne gøre det til en vane at skrive tillykke i den hver dag.


    Egentlig en god idé. Det har man vist gjort flere steder...


    Så kan man, på sin fødselsdag, gå ind i sticky'en og tjekke om folk ønsker én tillykke.


    Hvis ikke - så er det bare synd. :))


  • Hehe. Temlig nederen hvis alle andre bliver oensket tillykke.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)


  • Hvis det er sådan en god idé må det jo bare laves :P

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Årh wee.. her er der nemme post hunts !


    Blev vi egentlig ikke enige om kun at lave fødselsdagstråde for moderatorere og admin's for et stykke tid siden?


    Syntes godt nok de her tillykke tråde er ved at tage overhånd - igen.


    BTW hulefanedn.. sidste fødselsdagstråd var igår og ikke for en uge siden ;)


  • Total posthunt tråde, det er offtopic mere eller mindre generelt set. (Og nej jeg sagde IKKE alle tråde!)


    Aagaards idé om en sticky er ikke helt dum, kunne også være griner hvis man kunne fjerne post-counteren for offtopic sektionen :))

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Aagaards idé om en sticky er ikke helt dum, kunne også være griner hvis man kunne fjerne post-counteren for offtopic sektionen :))


    Ja idéen er ganske fin hvis det er en nødvendighed at sige tillykke til en anden bruger ved hjælp af en tråd.
    Jeg har selv forslået det med at slå postcount fra i offf-topic, men det bliver der ikke noget af :)

  • Quote

    Originally posted by Teffer
    Ja idéen er ganske fin hvis det er en nødvendighed at sige tillykke til en anden bruger ved hjælp af en tråd.
    Jeg har selv forslået det med at slå postcount fra i offf-topic, men det bliver der ikke noget af :)


    Vil folk lade vær med at ønske andre tillykke, fordi deres antal af posts ikke længere bliver talt?


    Det synes jeg nu er at gå til yderligheder, og jeg tror heller ikke det bliver aktuelt.

  • Ang. disse "lausige" tillykke-tråde, så forstår jeg ikke hvad "oprettererne" vil med dem.
    Hvis man virkelig mener det og/eller kender personen, så burde en PM (personlig meddelelse) vel være måden at gøre det på.
    At lave en tråd om det - er imo det rene galamatias. Utroligt givtigt, at en hulens masse ønsker tillykke til en de ikke aner hvem er. :roller:
    Men okay - så kan man jo selvklart score en tåbelig count på det. Vi har snakket om det op til flere gange og mange synes også, det er noget bavl. Men alligevel så hopper de fleste med på vognen og ytrer en upersonlig frase af i disse tråde.


    Personligt så gi'r en PM hilsen meget mere værdi for mig, end et "tillykke herfra også" i en tråd. Og jeg uddeler også kun tillykke til de personer, som jeg mener, har "fortjent" det. ;)


    Så for min skyld så la' os dog droppe dem, virker vist også som om mange er godt trætte af den slags tråde.


    "Over and out" og "0 tlyk herfra" - aner jo ikke hvem det er !

  • Synes en "tillykke-tråd" er berretiget, hvis fødselaren er en særlig speciel person her på tweak. En person der måske har gjort meget for fælleskabet og for tweak siden. Eller en person der har været her i rigtig lang tid.


    Ellers synes jeg det er ligemeget. Men afholder mig ikke bevidst fra at gratulere...hvis det kan gøre personens dag bedre, generer det mig ikke. Men jeg gider da heller ikke se på et hav af tråde for personer jeg aldrig har set eller hørt fra.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med hvem der har skrevet flest posts.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med hvem der har skrevet flest posts.


    Argh det må du ikke være!
    Den eneste grund til jeg kan holde Carlsen ud, er fordi han har 7000+ posts.


    Ja, jeg er nu heller ikke så meget for tillykke tråde. Hold det da i pm's, så får man også (som regel) kun tillykke fra dem man ligesom har noget med at gøre. Som Bentzin siger, så er det jo dem der har betydning. Alle de tillykker, folk bare smider når de ser en tillykke tråd, uden overhovedet at vide hvem du er, kan da ikke have den store betydning.