Nogen der har handlet med baggerboy22

• http://www.tweak.dk/forum/thre…id=706619&sid=#post706619

Er der nogen der har handlet med baggerboy22 i denne tråd??

I så fald, har du fået hvad du betalte for.

Enten er han en fusker eller også bare ualmindelig sløv.

Jeg købte en vare af ham, der manglede så både det ene og det andet. Der er næsten 14 dage siden han ville sende det sidste, men jeg har endnu ikke modtaget noget fra ham.
    Han svarer ikke på mail, sms eller telefon.

Er der nogen der har haft tilsvarende oplevelse??

• Det var godt nok noget af en lang liste med hardware til salg...det må give en vis travlhed; værre er det måske (?) at der er mangler på tingene...jeg har ikke selv erfaringer, men har btw. erfaring for at det er brugbart at dele sin salg/køb-erfaringer med andre...

• har købt amd 4200x2 og en psu af ham, det tog over 3 uger ( + div."meget højrøstede" mails )at få tingene, tingene var ok men levede ikke helt op til hans beskrivelse,lovede kvitteringer er aldrig dukket op. Såh jow, ualmindelig sløv og ikke helt troværdig.

Originally posted by Luffe2805
    har købt amd 4200x2 og en psu af ham, det tog over 3 uger ( + div."meget højrøstede" mails )at få tingene, tingene var ok men levede ikke helt op til hans beskrivelse,lovede kvitteringer er aldrig dukket op. Såh jow, ualmindelig sløv og ikke helt troværdig.

Det minder mig om, Dzeroe

Købte et grafikkort af ham, hurtigt levering, men der var ting der ikke dukkede op og vedkommende ville ikke erkende, han ikke havde sendt det med:(

Originally posted by Burger
    Flyttet til Off Topic

Selvom det er totalt surt at blive snydt, og folk burde være i stand til at opføre sig ordentligt i handler, så er der naturligvis ikke nogen her der kunne finde på at hænge folk ud uden grund ;)

Jeg prøver skam ikke at hænge nogen ud. Jeg ville bare gerne høre om andre her på tweak, har erfaringer med denne person :pokey:

Men jeg har så i denne tråd, fået bekræftet at han ikke er en fusker, men bare ualmindelig sløv til at få sendt varen

Originally posted by Rubin

Jeg prøver skam ikke at hænge nogen ud. Jeg ville bare gerne høre om andre her på tweak, har erfaringer med denne person :pokey:

Men jeg har så i denne tråd, fået bekræftet at han ikke er en fusker, men bare ualmindelig sløv til at få sendt varen

Det er bare ikke alle der rummer den moral der skal til at udføre en réel handel. Når de kan se at deres halvdel af handlen er gennemført, dvs. de har fået deres penge, så haster det slet ikke med at få sendt noget. Nogle mennesker har bare svært ved at prioritere.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Shooqer

Det minder mig om, Dzeroe

Købte et grafikkort af ham, hurtigt levering, men der var ting der ikke dukkede op og vedkommende ville ikke erkende, han ikke havde sendt det med:(

Har selv handlet med ham engang før. Og han var sgu meget fin at handle med, ingen mangler her.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina