G-data.dk / G-shop.dk fup eller ???

• Er G-shop.dk lukket eller hva' ???

Jeg bestilte noget hos dem for en lille uge siden, men har INTET hørt fra dem.

Har skrevet et par mails til dem, men jeg kan se at der kommer en fejl rapport retur om at deres mail boks er fuld !! Tegner ikke godt.

Og et telefonnummer har de jo ikke på siden, og det der står via dkhostmaster.dk eksisterer ikke. Og via krak/degulesider er der ikke noget nummer på adressen.

Originally posted by Martin
    Og et telefonnummer har de jo ikke på siden, og det der står via dkhostmaster.dk eksisterer ikke. Og via krak/degulesider er der ikke noget nummer på adressen.

nej de virker ikke mere, der findes dog et telefon nummer på adressen. Men jeg må af lovmæssige grunde desværre ikke oplyse det.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by FlowingLil
    Så kan du da bare ringe til pbs og få dem til at føre dem tilbage...

Pengene er ikke trukket endnu, men det ville jo være dejligt at fide om tingene kom eller ej eller om jeg skal bestillet et andet sted.

Tingene stod alle til at være på lager da jeg bestilte.

Originally posted by dkwolf

nej de virker ikke mere, der findes dog et telefon nummer på adressen. Men jeg må af lovmæssige grunde desværre ikke oplyse det.

af lovmæssige grunde desværre ikke oplyse det, hvad árbejder du med TDC ? bare gi ham det nummer?

• hm... købte 2 blæsere derinde for ½ år siden... og jeg fik dem.

G-shop er nede, især da deres mailbox er fuld... hviket den ikke ville være hvis der stadig var gang i det.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200