It- og elektronikteknolog (Herning)

Originally posted by Søndergård
    Godt at høre :)

Jeg har netop tilmeldt mig ventelisten af ca 35 ungdomslejligheder ude i Birk (ca. 8) og resten inde i Herning by. Forstår ikke helt systemet fordi da jeg trykkede "søg" lavede den en liste med ca. 12 lejligheder som var kommet på listen. De andre kom ikke på :(

Formodenltig fordi de høre til samme afdeling, altså nogle af de forskellige lejligheder du har søgt.

• Ej, de er også kommet på nu - der går bare noget tid :)

Der er vel ikke noget i vejen for at tilmelde så mange lejligheder på ventelisten? Dengang I gjorde det, fik I så snail-mail brev hver gang I blev tilbudt én fra listen, eller foregår det pr. mail? Det kan jeg ikke finde noget om...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Ej, de er også kommet på nu - der går bare noget tid :)

Der er vel ikke noget i vejen for at tilmelde så mange lejligheder på ventelisten? Dengang I gjorde det, fik I så snail-mail brev hver gang I blev tilbudt én fra listen, eller foregår det pr. mail? Det kan jeg ikke finde noget om...

Det kommer pr. brev. Det smarte er du kan sige nej på hjemmesiden i stedet for at sende svar tilbage via brev.

• Jeg har så valgt at tage It og elektronik på aalborg uni i stedet, fordi at herning virkede meget uprofessionelt og gammelt.

Vi havde et par studerende ude, og det de kunne fortælle var meget lidet brugbart + deres projekter virkede sådan lidt "vi går i skole det her skal vi lave" samlebåndsagtigt. Der var meget lidt imponerende :S

• Jeg vil lige hoppe med her. De par lejligheder jeg har besøgt i birk er ret nice vil jeg sige. Ikke de vildt store, men man bor tæt på andre og det fejler absolut intet som sådan.
    Selve uddannnelsesstedet er der ikke rigtig noget at sige om. Jeg vil sige at det er som de fleste andre steder. Vi har brokket os ekstremt meget over kantinen, men det er sgu nok ikke så slemt i sidste ende ;)
    Mht transport og så videre kommer man som sagt hurtigt fra den ene ende af byen til den anden på cykel. Ikke de vilde bakker eller noget, og der er godt med cykelsti rigtig mange steder. Bybusserne kører vist okay og sådan.
    Selve byen er jeg ikke så inspireret af. Jeg synes den er temmelig kedelig på mange måder. Ikke et sted jeg sådan regner med at slå mig ned når jeg engang alligevel skal et eller andet. Men whatever suits you - vi er alle forskellige.
    Angående uddannelsens kvalitet kan jeg desværre ikke udtale mig. men det er ikke rigtig noget der er blevet råbt højt om ovre på HTX.
    Du kunne evt se på alternativet ude på HIH hvis det er noget. De har vist noget lignende. Der har vi været ude, og det synes jeg nu virkede ret godt.