PS3, Xbox 360 eller Nintendo Wii?

• Hvis man ikke kan skrive på tweak.dk så er en konsol ikke noget for mig. Kan dog godt smide et par timer om ugen efter min PSX.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Xbox 360 KLART....

Har hørt fra samtlige spil udviklere også at det er den de helst vil lave spil til og at det er den med det bedste design...

Selvom PS3 er bedre hardware mæssigt så har jeg læst mange steder at det vil tage ÅRVIS at udnytte den kraft pga den er så besværlige at programere til...

Specielt de mange interviews og meget kritik fra John Carmack, som IMO nok er den bedste engine og spil udvikler...

Og ja jeg ejer også en X360 :) og det er IMO en mega fed konsol... Dog mangler der nogle flere titler... Men eftersom der nok vil være en 150 styks ude når PS3 lanceres, hvor der til PS3 vil være 14, var det vist nede på nu?

• Men det er jo netop også det der er fedt, da disse nye konsoller nok kommer til at være på markedet i en meget lang periode.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC

Men det er jo netop også det der er fedt, da disse nye konsoller nok kommer til at være på markedet i en meget lang periode.

Ja men hvorfor så lave en der starter med potentiale på 20%? Hvorfor ikke prøve at gøre det nemt for spiludviklere så de kan lave federe spil... Det er jo bare at bremse og besværliggøre det?

Og når de siger at det vil tage MEGET lang tid mener de meget lang tid... Tror nok jeg læste 5-7 år ihvertfald... Det er jo helt hjernedødt... Specielt siden at der så nok vil være nye konsoler på markedet :P