Hitman - Blood Money

  • Quote

    Originally posted by Hayes


    Har ikke fået prøvet det endnu, men det lyder som om det er meget streamlined fra det du skriver - er det sandt? Det ville være synd, for der var så mange muligheder i de gamle Hitman spil.


    Bl.a. er der ikk noget der hedder aim... man ska bare skyde godt og grundigt og så rammer man på et tidspunkt, så længe man er nogenlunde i nærheden af ens mål... Jeg ramte på et tidspunkt klokkerent i brystet, selvom mit sigtekorn var ved siden af og så igen ved samme person ramte jeg ikke, da mit sigte var i bøtten...


    Og så er der det at man ikke skal regne sig frem til hvordan man gør ting og sager... det blir forklaret i hoved og røv og så ska man ellers bare trykke på ens actionknap, så snart man er ved den ting man nu ska bruge

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Bl.a. er der ikk noget der hedder aim... man ska bare skyde godt og grundigt og så rammer man på et tidspunkt, så længe man er nogenlunde i nærheden af ens mål... Jeg ramte på et tidspunkt klokkerent i brystet, selvom mit sigtekorn var ved siden af og så igen ved samme person ramte jeg ikke, da mit sigte var i bøtten...


    Og så er der det at man ikke skal regne sig frem til hvordan man gør ting og sager... det blir forklaret i hoved og røv og så ska man ellers bare trykke på ens actionknap, så snart man er ved den ting man nu ska bruge


    Så er det jo ligesom WOW!!! :finger:


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Bl.a. er der ikk noget der hedder aim... man ska bare skyde godt og grundigt og så rammer man på et tidspunkt, så længe man er nogenlunde i nærheden af ens mål... Jeg ramte på et tidspunkt klokkerent i brystet, selvom mit sigtekorn var ved siden af og så igen ved samme person ramte jeg ikke, da mit sigte var i bøtten...


    Og så er der det at man ikke skal regne sig frem til hvordan man gør ting og sager... det blir forklaret i hoved og røv og så ska man ellers bare trykke på ens actionknap, så snart man er ved den ting man nu ska bruge



    ej ok.. du overdriver måske bare LIDT???


    hvis du nu ikke spiller på easy mc cheesy, så kunne det være du kunne få modstand.. og det med aim, jamen tror du ikke det er svært at skyde i virkeligheden, og jeg vil nu sige, hvis jeg skyder en gang med pistol og rammer jamen , det er ikke cs, du kan ikke spamme og aim holders stille..
    Aim flyver rundt ja, Real life wannabe...


    dette spil er så genialt fedt..


  • link virker ikke? ;(


  • Overdriver skam overhovedet ikk :) Og jeg spiller heller ikk på easy... ka ikk huske hva niveauet hedder, men jeg spillede på niveauet før pro (Den med 3 savegames tror jeg)

  • ja kør en windows update og få version 1.1 ...er den de normalt bruger, men der er også en version 2.0

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det vildeste kick, er klart til sidst i kirken :D


    hehe..


    Men det e rsq meget fedt.. Er igang med at gennemfører det igen på PRO, med SA


    Sååå nu må vi se om det kan lade sig gøre...

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Overdriver skam overhovedet ikk :) Og jeg spiller heller ikk på easy... ka ikk huske hva niveauet hedder, men jeg spillede på niveauet før pro (Den med 3 savegames tror jeg)


    Forstår godt nok ikke hvad du mener... Efter 2 mission har jeg stort set bare fået 0 hjælp... Man kan købe det... Men ellers ikke rigtig noget... Kun sådan noget generel info... Men slet ikke hvordan man skal dræbe dem...


    Ka godt lide der ofte er flere måder at gøre det på...


    Forstår virkelig ikke hvad du mener med at man slet ikke skal regne sig frem til det?


  • forstår jeg heller ikke.. :D men heller ikke mig der skal bestemme det..


    men jeg synes nogle steder er det måske for åbenlyst.. og andre steder er det svært syns jeg.. men de ! hjælper godt nok en del vil jeg mene :D