ATI Catalyst 6.5 bugs

  • Installerede den nye Catalyst 6.5 og Multimedia Center igår, som sædvanligt startede jeg med den lille maskine og installerede de nye drivers på mit 9700AIW system (med et ekstra pci gf i), ingen problemer og 9.14 Multimedia center kørte videre med 9.13´s indstillinger, så heller ingen probs der.
    Næste skridt, den nye med mit X800XTpe gf, se her startede problemerne - det første den nye WHQL certificerede driver kan fortælle mig, er at den ikke er certificeret til X800XTpe - mystisk - og installationen hænger da også under control center installationen.
    En gang genstart, lidt catalyst uinstaller og igang igen, stadig samme besked - men denne gang køre den hele vejen igennem. Efter genstart finder den X800XTpe kortets RageTheater 200 chip, igen besked om at driveren ikke er WHQL certificeret.
    Så kommer turen til Multimedia Center 9.14, installationen køre planmæssigt, genstart og...ingen succes, Multimedia Center blev ikke indlæst, suk. Prøver igen...ingen succes, prøver at installere en seperat driver til mit RageTheater 550pro tvtuner kort...stadig ingen succes.


    Status: Catalyst 6.5 ingen problemer med AIW9700pro og 9200 kort, men med et X800XTpe kan der være problemer, kunne dog fixes med catalyst uinstaller. Multimedia center virkede fint på AIW9700pro, men gav problemer på konfigurationen med X800XTpe og 550pro tuner kort.


    Ellers ser det ud til at driveren køre fint, har kun prøvet det sædvanlige og ikke benchet endnu.


    Men skriv endeligt, hvis I også opdager bugs. :9xo


    Update: Kunne self ikke slippe opsætning af MMC og en ekstra ominstallation klarede tricket, nice at man kan bruge MMC 9.14 sammen med et eksternt tuner kort http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=51914972 Iøvrigt fik jeg nu min FM radio med, faktisk alletiders da ATI´s software er mere lækkert i XP end den PowerCinema pakke som følger med tuner kortet.


    :offtopic: Kan jeg iøvrigt sige at den nye 91.28 Nvidia Nforce beta fungere fint på Geforce 6600GO, en modded version kan hentes her http://www.laptopvideo2go.com/

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet 2 gange, sidst af jesdals ().