Hejsa jeg kom godt igang med WoW og da jeg lige var kommet i lvl 10 så ville jeg lige hente noget mad så jeg loggede af og lavede lidt mad(5 min) så kom jeg tilbage men så virkede min kode af en elelr anden grund ikke?
HJÆLP!!!
Hejsa jeg kom godt igang med WoW og da jeg lige var kommet i lvl 10 så ville jeg lige hente noget mad så jeg loggede af og lavede lidt mad(5 min) så kom jeg tilbage men så virkede min kode af en elelr anden grund ikke?
HJÆLP!!!
kunne du ikke finde på nogle mere passende tråd navne, i stedet for.
hjælp mig
hjælp mig plz
hjlæp mig plz plz
...
DU har jo helt sikkert bare skrevet forkert, hvad siger den når du prøver at skrive dit password?
QuoteOriginally posted by Darlik
HJÆLP!!!
Vil du ikke godt prøve at være lidt mere selvhjulpen?
Gå ind på wow's hjemmeside og tryk "retrieve password".
Har jeg prøvet med det fik jeg ikke noget ud af
Ja undskyld overskriften og jeg har ikke skrevet forkert har prøvet at skrive det MAnge gange! den siger AUTHENTICATION(Staver ikke engelsk så godt) når jeg trykker det ind
hvis den bare står og venter på authentication, er det ikke fordi du skriver dit password forkert, så har du bare problemer med at komme igennem login serveren, ikke andet at gøre end at vente
Jamen der står også bagefter at jeg har angivet forkerte oplysninger
QuoteOriginally posted by Darlik
Jamen der står også bagefter at jeg har angivet forkerte oplysninger
det sagde du jo ikke før, så er det bare fordi du trykker forkert
Var da vildt så mange latterlige topics han laver.
det bedste er klart når genzo der går amok