er der nogen der keder sig lidt og har lyst til at designe en fed knap til min hp?? eller en fed menu??
mange takker
er der nogen der keder sig lidt og har lyst til at designe en fed knap til min hp?? eller en fed menu??
mange takker
Brug Fireworks fra Macromedia - det kan sq meget.
QuoteOriginally posted by learner
er der nogen der keder sig lidt og har lyst til at designe en fed knap til min hp??eller en fed menu??
Desværre.. Er en total ged til at lave grafik..
QuoteOriginally posted by Bubbi
Desværre.. Er en total ged til at lave grafik..
Ja, jeg er også en spasser til det.
hvordan skal det se ud
QuoteOriginally posted by cla
Ja, den styrer ikke ?... Har du prøvet at trykke på den ?... Den er rimelig morsom.
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Ja, den styrer ikke ?... Har du prøvet at trykke på den ?... Den er rimelig morsom.
Ja da, hvis ikk man trykker så er man en kylling
QuoteOriginally posted by cla
Ja da, hvis ikk man trykker så er man en kylling
Nemlig. Den har jo ingen skadelig virkning. Det er jo kun spas. Meget underholdende. Kan godt huske første gang jeg gjorde det for mange år siden. Det var rimelig morsomt.
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Nemlig. Den har jo ingen skadelig virkning. Det er jo kun spas. Meget underholdende. Kan godt huske første gang jeg gjorde det for mange år siden. Det var rimelig morsomt.
ja og hvis man så er helt spasser til computer og hverken kender Ctrl Alt Delet, Alt F4 eller Alt Esc gevejene så er man jo på skideren
QuoteOriginally posted by Bit Phreak
hvordan skal det se ud
hhhmmm bare være cool, men det skal være til siden på en hp altså menuen eller hvad man nu skal kalde den og der skal stå: Guides
he håber at den er stor nok [Blocked Image: http://80.62.48.168/images/knap.png]
ps den er transp. det ser bare ikke sådan ud herinde