Så er der lige nyt fra mig. Denne gang et Magnolia træ som blomsterede, utrolig flot. har ændret lidt på farven i PS, og synes selv det hjalp utrolig meget.
nr 2 forårsbillede fra. (bedste imo)
-
-
Det er et utroligt flot billede
-
Flot farvevalg!
Der er lige en lille plet omkring 415x240 du har glemt da det var gennem ps
Det hus dernede i højre hjørne virker for mig lidt forstyrrendeEllers rigtigt flot billede
-
Utrolig godt taget..
-
rigtig flot billede
-
Vil som altid whine en del over din skod host til billeder som er noget lort og langsom som en i et grimt sted... se så og find en ny
Billedet er ikke helt dumt min ville nok beskære i bunden for at få mere ro over billedet alternativt så brug en mindre blænde næste gang.
Syntes det ser ud til farverne er off der er et eller andet galt virker mat og meget blåt/magenta.
-
Super billede!
-
virker helt forkert med farverne
skær noget af det i forgrunden væk, det virker for gennemtrængende
billedet er fint skarpt
-
ja synes sgu også det virker helt forkert med farverne. Og whiner lige med på den billedhost der. Devianart er bare SÅ LANGSOM!
-
Super billede...
deviantart er da fint nok... om natten....
men hvad gik der galt her:
"One of the most beautiful trees at spring. I can stand and stare for hours and hours"
-
Originally posted by GiZzZa
Super billede...deviantart er da fint nok... om natten....
men hvad gik der galt her:
"One of the most beautiful trees at spring. I can stand and stare for hours and hours"
op kl 5.15 og 12 timers arbejde.. er lige vågnet fra sofaen og på vej i sengtakker skal i ha.. jeg vil lige gøre lidt ved forgrunden i morgen.. farverne piller jeg ik ved
-
Hopper med på vognen om, at den side er laaangsom. Og det er næsten ligemeget hva' tidspunkt.
Og så har jeg heller aldrig set lilla himmel irl - ihf. ik' den der lilla..!
Ja og okay - så er træet da flot. Men imo ikke noget specielt billede, som jeg falder pladask for. Men så'n er vi jo forskellige, heldigvis.
Trist vist vi tænkte og reagerede ens allesammen. -
Ligner næsten noget på kanten til IR med de farver... hva farve er de blomster... hvide eller lyserøde ???
Mind if i edit it ??
-
Originally posted by _WHAT_
Ligner næsten noget på kanten til IR med de farver... hva farve er de blomster... hvide eller lyserøde ???Mind if i edit it ??
ja du kan bare gå amokde er hvide/lyserøde..
-
-
-
IR har aldrig sagt mig det vilde må jeg indrømme
-
-
Jeg har altså aldrig problemer med Deviantart - det er midt på dagen og siden kører helt fint. Loadtiden er da maks 1-2 sekunder på min 1024/256 linie.
Surfer desuden tit efter wallpapers derinde, hvor hastigheden også er tilfredsstillende.
-
Gik lidt stærkt og mest for at se om jeg kunne rede farver ud af den
[Blocked Image: http://www.theis.dk/pics/tree.jpg]
Lige en general ting til dig når du skal have et billede online så konverter det til sRGB farve rummet så ser folk mere de farver du vil have dem til.
Hvis du ligger det op i Adobe RGB er der rimelig store change for der går noget i koks et sted.