Jeg har dælme set mange ider efter hånden med samme fade osv. pga det er meget nemt at lave.. Siden tiltaler ikke mig som sådan, men tror også Tismund er pænt ligeglad
V: Website
-
-
Kan kun tilføje, at det der med tyveri eller ej. Den slags webside design er jo ikke andet IMO - de ligner jo hinanden allesammen ! Kedeligt og ensformigt. Men hver sin smag.
-
Er det kun mig der undrer sig over indholdet på CV'et?
-
Originally posted by Burger
Er det kun mig der undrer sig over indholdet på CV'et?Nej..
-
Er det kun mig der undrer sig over indholdet på CV'et?Jeg gjorde ikke for nåede til forsiden også havde jeg lukket den igen.
-
Er det kun mig der undrer sig over indholdet på CV'et?me too
CV er mere konkret om dig, og hvad du har lavet gennem tiden
Music (plays drums) = MUSIC ( play Drums )
synes dit design er fint og som det ser ud pt. kan detgte ikke regnes som en overtrædelse af ophavsrettighederne.
LECTER slap af tak. han har lov til at lave siden som han vil.
synes siden er pæn osv, men der skal rettes en del fejl på siden.
generel skal sprogbrug være perfekt på en hjemmeside:D
-
Nu så jeg den ikke lige den tidligere version, men som det er nu kan jeg ikke se nogen problemmer. Du må da også gerne tage boblerne, de fremgår også på andre sider og der er self ikke copyright på hvide bobler
Men en anden gang skal du nok smide en mail til den person du låner lidt fra inden du smider den online.. Mere for din egen skyld
Ellers ser det fint ud
-
Originally posted by mrflashbag
me too
synes dit design er fint og som det ser ud pt. kan detgte ikke regnes som en overtrædelse af ophavsrettighederne.
Ok må jeg lige få rettet...
-
Originally posted by Tismund
Nu så jeg den ikke lige den tidligere version, men som det er nu kan jeg ikke se nogen problemmer. Du må da også gerne tage boblerne, de fremgår også på andre sider og der er self ikke copyright på hvide boblerMen en anden gang skal du nok smide en mail til den person du låner lidt fra inden du smider den online.. Mere for din egen skyld
Ellers ser det fint ud
Ok siger mange tak....
Så tror jeg faktisk jeg vil bruge boblerne, det ser nemlig fedt ud...
-
Originally posted by mrflashbag
me too
Slap da selv af. Nu ved jeg ikke om du så den oprindelige, men designet var tyvstjålet. Hvis det var mig.. ja så havde han sgu ikke fået lov til det. Men nok om det.
-
De oprindelige banner er på siden nu..., da jeg har fået lov til at bruge det...
-
Han har da helt sikkert fået ideen fra tismund men der er altså mange andre sider der bruger denne form for bobler om man vil så mener stadig ikke han nakker noget direkte fra tismund men nok om det.