oversæt

• hej...
    jeg leder efter en god hjemmeside hvor man kan oversætte fra dansk til tysk og omvendt og dansk til engelsk og omvendt... eller et navn på et program til det..

Originally posted by OriGiN
    køb en ordbog... det er det bedste..

Næ.. Det bedste er jo nok at følge med i engelsk-undervisningen i folkeskolen.... Så lige at han var på den alder. ;)

Når man kan mestre det engelske, så kan man altid få oversat engelsk til andre sprog og andre sprog til engelsk på nettet fx. hos http://babelfish.altavista.com/ ;)

• Jeg synes selv oversættelse via diverse hjemmesider bliver noget møg... De kan ikke finde ud af at oversætte det ordentligt..
    Så en ordbog OriGiN siger er nok det bedste..
    Men en ordbog til computeren er jo nemmere at slå op i end en normal bog...

Originally posted by Bubbi
    Jeg synes selv oversættelse via diverse hjemmesider bliver noget møg... De kan ikke finde ud af at oversætte det ordentligt..
    Så en ordbog OriGiN siger er nok det bedste..
    Men en ordbog til computeren er jo nemmere at slå op i end en normal bog...

Ja, jeg giver dig ret i at man ikke får den bedste oversættelse ud af det, men det er til at forstå med lidt god vilje.

Ja, en ordbog er jo også en god ting at have, men ikke just brugbar hvis man skal oversætte fx. en hel www-side fra tysk til dansk.... En ordbog er efter min mening til et par ord her og der...

• jeg følger med i skolen... det var fordi at jeg ikk kunne huske et ord som jeg skulle have oversat... det er ikk fordi jeg vil snyde

• Ordbog, eller ordregister er bedst. Man ved aldrig hvad l*rt man får ud af en translator.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by GrillRotten

Der sker da ikke noget... Det skulle gerne stadig være der...

damn du har store bryster Gril .. var de sådan fra naturens side ?

• lolda! Max griner!

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Bit Phreak
    8o8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o
    jeg knepper med i skolen... det var fordi at jeg ikk kunne huske et ord som jeg skulle have oversat... det er ikk fordi jeg vil fistfucke

8o8o8o8o8o8o8o8o8o8o

He he, jeg oversatte lige en guide fra min hp og her er lige en af de linier der kom ud af det :)) :

Hvis du allerede har skærm, tastatur og mus, kan du købe voldtagte for knap 7000 kr....

Det ændrer en del på den oprindelige mening *G*