de siger linket hvert fald så det må vi gå ud fra:))

S: High End Hardware - Raptor, S775, GFX, Køling, Projektor mm.
-
-
Originally posted by Stefan_sn
WD Raptor WD360GD 36.7GB SATA harddisk
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24656
HBO: 450,-Byder 480,- pp
-
sjakalen76:
Der er blevet budt over dit bud. Men vi kan godt aftale at det er din for 550,- pp.fnuggi:
Perfekt. Mail på vej.Richie:
Har vist fået smidt det forkerte link til X800XT kortet. Det er ikke AGP men PCI-E. Har rettet linket nu. Undskylder fejlen og folk har selvfølgelig ret til at trække deres bud på kortet.SplatDK:
Budforhøjelse på 5,- er lidt for lidt til at blive noteret.
Men byd lidt højere og du er med i kampen om en dejlig raptor disk.Mvh. Stefan Pedersen
-
Originally posted by Richie
ASUS Extreme AX800XT/2DHTV
1050 pp
det er til AGP ik?Det er til PCI-e 16
-
sjakalen76:
Der er blevet budt over dit bud. Men vi kan godt aftale at det er din for 550,- pp.fnuggi:
Perfekt. Mail på vej.Richie:
Har vist fået smidt det forkerte link til X800XT kortet. Det er ikke AGP men PCI-E. Har rettet linket nu. Undskylder fejlen og folk har selvfølgelig ret til at trække deres bud på kortet.SplatDK:
Budforhøjelse på 5,- er lidt for lidt til at blive noteret.
Men byd lidt højere og du er med i kampen om en dejlig raptor disk.Mvh. Stefan Pedersen
denne tråd er max uoverskulig, opdater venligt i første indlæg ved hjælp af 'edit' knappen.
jeg byder 490,- pp for den 36gb raptor så
-
Hej Stefan
Jeg har ikke endnu modtaget mail om kontooplysninger !!
Den mail er længe undervejs, du har godt nok sendt den som email ikkeJan
-
kunne muligvis være interesseret i projektoren, men eftersom du har brug den 200 timer, og at projektoren er forholdvis dyr trods kvaliteten og funktionaliteten vil jeg langt fra ofre 5000 kr.
-
SplatDK:
Bud ikke noteret. Bud i runde tal. Desuden er der budt 500,- pp på hwt.dk
Laver en update imorgen..fnuggi:
Mail sendt.mrflashbag: Takker for interessen, men kan ikke se nogen grund til at gå ned i pris da 200timer ikke er meget når den har en pære-levetid på 2000 timer. Desuden har jeg et bud på 5.500,- med betaling d. 0/06
Mvh. Stefan Pedersen
-
Hej Stefan
Jeg har sendt en mail tilbage. Jeg er ikke længere interesseret i at købe dit kort. Du har ikke sendt mig mail eller kort som aftalt og nu viser det sig at der ikke er kvittering på kortet. Du har ellers skrevet at du havde kvittering på alt du sælger, incl original emballage som du heller ikke har alligevel.
Held og lykke med salget
Jan
-
Hey Stefan.
Ligger lige et bud på 750pp på P5AD2-E Premium, hvis der er alt med.
-
fnuggi:
Det er noteret. Det grafikkort var den eneste ting jeg ikke har kvittering på, men det er også med god grund.
Der følger ikke kvittering med da kortet er købt direkte fra BFG i USA, så den kom kun med en følgesedl fra fragtmanden. Hvad angår embellagen, så kom kortet ikke i nogen fanzy æske men en papkasse.Hans_DK:
Dit bud er noteret.Mvh. Stefan Pedersen
-
SplatDK:
Bud ikke noteret. Bud i runde tal. Desuden er der budt 500,- pp på hwt.dk
Laver en update imorgen..
fnuggi:
Mail sendt.mrflashbag: Takker for interessen, men kan ikke se nogen grund til at gå ned i pris da 200timer ikke er meget når den har en pære-levetid på 2000 timer. Desuden har jeg et bud på 5.500,- med betaling d. 0/06
Mvh. Stefan Pedersen
wtf du er jo dybt mærkelig..
-
Corsair XMS2 Pro Series PC5400 2 x 512MB DDR2 (LED indikator for hukommelse forbrug.) & Zalman 9500 for 950 kr. afhentet.
-
Så må jeg desværre trække mig.
-
Forresten er der Wifi til bundkortet.
-
Hvad er højeste bud for det 6800 ultra kort? og er det til AGP?
-
SplatDK:
Det var da en utrolig dum bemærkning. Du forhøjere dine bud med 5,- og 10,- og jeg siger pænt at dit bud ikke er noteret da jeg har fået et højere bud.Terrafox:
Dit bud er ikke noteret da det er under HBO. Byd 1.000,- pp og det vil blive noteret.Richie:
Noteret.Hans_DK:
Der er onboard trådløst netkort og mener at der følger en sender/modtager med. Ellers har jeg en liggende du kan få med.
Det skal lige siges at jeg ikke kan finde original embellage til bundkortet. Men har fundet alt tilbehør frem.Richie:
Ja, det er til AGP.
Der er pt ikke noget noteret bud på kortet.Mvh. Stefan Pedersen
-
SplatDK:
Det var da en utrolig dum bemærkning. Du forhøjere dine bud med 5,- og 10,- og jeg siger pænt at dit bud ikke er noteret da jeg har fået et højere bud.
Terrafox:
Dit bud er ikke noteret da det er under HBO. Byd 1.000,- pp og det vil blive noteret.Richie:
Noteret.Hans_DK:
Der er onboard trådløst netkort og mener at der følger en sender/modtager med. Ellers har jeg en liggende du kan få med.
Det skal lige siges at jeg ikke kan finde original embellage til bundkortet. Men har fundet alt tilbehør frem.Richie:
Ja, det er til AGP.
Der er pt ikke noget noteret bud på kortet.Mvh. Stefan Pedersen
prøvede pænt at forklare dig at din tråd ikke er overskulig... og at forhøje med 15 kr er det nu ikke godt nok ? og hvordan i alverden havde du tænkt at at forhøje med 50 kr (hvergang), så kan der jo komme 2 bud så er vi på nyprisen.. være lige lidt realistisk... det er ikke guld du sægler
-
UPDATE:
ASUS P5AD2-E Premium
750,- pp budt af Hans_DK på tweak.dkCorsair XMS2 Pro Series PC5400 2 x 512MB DDR2
800,- pp budt af Slow-mo på hwt.dkWD Raptor WD360GD 36.7GB SATA harddisk
500,- pp budt af janheridk på hol.dk1 stk. WD Raptor WD740GD 74GB SATA harddisk
850,- afhentet budt af Sirron Kcuhc på hwt.dk1 stk. WD Raptor WD740GD 74GB SATA harddisk
850,- afhentet budt af Zuko123 på hwt.dkDet må være de bud der er noteret pt. Ret mig endelig hvis der er fejl
Jeg regner med at lukke tråden i aften/nat så man skal til at få fart på hvis man skal byde på noget.
Mvh. Stefan Pedersen
-
Hvornår lukker du ned, begynder og mangler det bundkort.