Hej alle sammen
Nu var jeg ved at være godt træt af alle de udlandske oploading sider så har lavet en dansk en der er skide nem at finde ud af
Hej alle sammen
Nu var jeg ved at være godt træt af alle de udlandske oploading sider så har lavet en dansk en der er skide nem at finde ud af
ja det må man sige! Det går sku hurtigt! Den vil jeg helt sikkert gemmen..
Jeg siger mange tak!
Nice
Går rigtig hurtigt !
Godt arbejede mester.
Men du mangler dog at skrive at man heller ikke må uploade ting som musik og billeder med copyright, ophavsret.
#2>
Tak fordi du skrev det.. nu har jeg skrevet det
Hah - max 1000 kb - hvilken n00b side!
Min tager 2048 kb - stik den!
edit:
Min laver endda også thumbnails, gør din ikke.
No problemo sat op til 3mb
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Zlinky
Hah - max 1000 kb - hvilken n00b side!
Min tager 2048 kb - stik den!
edit:
Min laver endda også thumbnails, gør din ikke.
Nicky min dreng.. Hva med snart at få et ordentligt design på den der alcohol side?
Til topic:
Går dejligt hurtigt! Men der er meget arbejde at gøre endnu
QuoteOriginally posted by maximumload
No problemo sat op til 3mb
#$!%¤&!!
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Han$en
Nicky min dreng.. Hva med snart at få et ordentligt design på den der alcohol side?
Til topic:
Går dejligt hurtigt! Men der er meget arbejde at gøre endnu
Kommer hvis jeg får lyst/tid. I starten var det jo bare meningen at det skulle have været et skoleprojekt.
Jeg vil langt hellere have en side som er enkelt og hvor man ikke skal loade en millard mærkelige ting, men bare kan oploade det man skal.
Vil mene at siden med thumbnails er bedre
Fin Fin side.. så skal jeg ikke bruge imageshack mere:P
Har selv overvejet at lave sådan en side men når i nu har gjort det gider jeg da ikke splide tid på det
Så er der kommet et nyt design
Hmm jeg kunne godt tænke mig, at du addede en fane så man kan gå ind og se hvad du gemmer af oplysninger når man uploader! Det er sådan nogle ting jeg tjekker inden jeg bruger sådan en side;) Og måske lidt om serveren?