Kæmpe WoW problem!

  • Jeg har et kæmpe problem, siden i forgårs så er mit WoW begyndt at fryse og jeg kan intet gøre, der er intet på computeren der reagerer og efter 10-20 sekunder hvor billedet er fryst genstarter min computer bare sådan ude videre.. Det sker efter jeg har spillet i 10-20 min.
    Nogen der kender problemet eller har et råd til hvad jeg kan gøre for at få det væk?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    kør en virus og adaware scan ellers ved jeg det ikke.
    er det dig der har added mig på msn??;)


    Jep, det er mig ;)
    Men jeg scanner lige.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Er der nogen der har en rigtig god scanner? Bruger nemlig bare Norton Internet Security til at scanne, og det er jeg ikke så begejstret for.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Jeg har nogenlunde samme problem.
    Min skærm går i "entering sleep mode" så snart jeg logger ind på den character jeg vil spille og maskinen skal genstartes. ( hardboot )


    Efter den sidste patch er det blevet umuligt at spille for mig, desværre.


    Jeg har prøvet praktisk talt alt. Hvis du finder en løsning så lad mig høre.


    Mvh Ozcian


    ps : Ups. opdagede lige at det var et flere år gammelt indlæg jeg fik skrevet i, beklager.