Års- og Eksamens karakterer.

• I vil ikke vide mine karakterer, de er virkelig slemme. Jeg blev virkelig flov efter at have set de her karakterer :D

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

• Jeg har fået et stykke papir med en masse karakterer på, men jeg har desværre smidt det væk.. :boxed:

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Mine standpunktskarakterer her på HTX er 8.6 i gennemsnit, så jeg er glad nok :D
    Gik ud af folkeskolen med et gennemsnit på 9.5. kun fordi jeg sutter til mundtlige eksamener.. øv

• Så får I da også mine her efter 3. år på HTx:

Engelsk 10
    Service og kommunikation 10
    Virksomhedsøkonomi 10
    FilmTv 9
    Dansk 9
    Programmering 8

Ialt 9,33 så jeg er også godt tilfreds :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

• Andre der har været til FSA skriftlig matematik i dag? - Lagde I også mærke til det fine hagekors der blev tegnet i opg. 31? - Måske en skjult besked fra Bertel Haader? (Færdighedsdelen)

Originally posted by HuleFanden
    Andre der har været til FSA skriftlig matematik i dag? - Lagde I også mærke til det fine hagekors der blev tegnet i opg. 31? - Måske en skjult besked fra Bertel Haader? (Færdighedsdelen)

Nope, men en af mine kvindelige venner var :D Hun er blondine og dum som en dør, så jeg glæder mig til at høre hva hun fik.. hehe

Originally posted by Ramaskriget

Nope, men en af mine kvindelige venner var :D Hun er blondine og dum som en dør, så jeg glæder mig til at høre hva hun fik.. hehe

Okay. Mon hun også var ved at blive smidt ud? :$

(OG NEJ DET VAR IKKE GRUNDET SNYD! - Så snyder jeg kun mig selv!)

Originally posted by HuleFanden

Okay. Mon hun også var ved at blive smidt ud? :$

(OG NEJ DET VAR IKKE GRUNDET SNYD! - Så snyder jeg kun mig selv!)

Hva har du nu lavet :D

Hehe nej.. tror bare hun var irriteret over at hun ikk måtte ha sin mobil med ind :boxed:

Originally posted by Ramaskriget

Hva har du nu lavet :D

Hehe nej.. tror bare hun var irriteret over at hun ikk måtte ha sin mobil med ind :boxed:

Tja, hvis vi skulle skriv i exel skulle vi skrive ind i sådan et spicelt sidehoved som de havde lavet - fair nok. Det lagde jeg ind i går og gudhjælpe mig og det ikke var forsvundet da jeg endelig fik tændt min PC! (Lagde det ind aftnenfør) Fordi de gad self ikke tænde for strømmen (:boxed:) - Da jeg så ENDELIG får tændt jeg har jeg ikke exel dokumentet mere og vælger derfor at tage en kontakt en en lære for at bede og lov til at låne en af de CD'er som jeg vidste de lå på. (Her er klokken 08:40 - Og jeg havde været der siden 08:00) Da siger han NEJ hvor efter jeg overvejer at forlade pga. den latterlige behandling jeg får. (Især når jeg tænker på at jeg har rendt hver aften og hjulpet ALLE ''newbs'' med deres pc'er - For at spare ham for problemer)
    Jeg får så endelig kontakt til en ORDENLIG lære som forstår problemet og hjælper mig.

Næste gang er så hvor der er en der bliver ved at gå lige bag mig og jeg kunne bare ikke koncentrere mig, så kiggede jeg tilbage og fik en advarsel. Dette skete flere gange, jeg kan bare ikke tage at nogle lusker rundt bag min ryg på den måde hele tiden (Det er virkelig ulækkert synes jeg)
    Svært at forklare.

(Jeg lavede ikke en 180 graders vending, jeg kiggede bare lige til siden for at se hvem det var der gik rundt - Jeg ved godt lærere har ret til at gå rundt mellem os, men den måde den lære gik ind bag mig uden jeg kunne se ham var bare for meget!)

Men ellers gik alt bare over forventning :9xo.

• Ja de er sku irriterende. De gjorde det samme da jeg gik ud af 9. klasse
    Heldigvis skiftede de vagt efter to timer, og den næste sad bare i et hjørne i klassen og holdte øje med os, og kom hen til dem der havde spørgsmål. Men jo, det sku ikke fedt at blive åndet i nakken :D

Det værste er dog hvis man får en dårlig sensor til de mundtlige prøver... føj for en engelsk sensor jeg havde. Forestil jeg Arne Nougatgren i kvindelig facon, dårligere engelsk accent og mere læbestift.. suk

Originally posted by DXC
    Har også lige været oppe i skriftlig matematik, nemmere end jeg forventede. Sidste jeg var oppe var jeg også ved at blive smidt ud, fordi jeg spille Counter Strike under eksamen :P

Jeg siger ikke noget.. :boxed:

Originally posted by DXC
    Har også lige været oppe i skriftlig matematik, nemmere end jeg forventede. Sidste jeg var oppe var jeg også ved at blive smidt ud, fordi jeg spille Counter Strike under eksamen :P

Hehe, jeg synes også den var forbløffende nem! :O
    Lavede problemregningen på 1/3 del af tiden, og skrev ind resten af tiden.. Det er det der tager længst tid :P

Lagde dog ikke mærke til hagekorset i problemregningen? Må ligge se om jeg kan skaffe mig en kopi og kigge :D

• Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.

Anyway, jeg synes også at det var ufattelig nemt at lave i forhold til terminsprøven.

Forresten, var der nogen af jer der skrev ind med blyant? Det fik vi at vide på vores skole at vi gerne måtte...

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

Originally posted by Nice2u
    Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.

Anyway, jeg synes også at det var ufattelig nemt at lave i forhold til terminsprøven.

Forresten, var der nogen af jer der skrev ind med blyant? Det fik vi at vide på vores skole at vi gerne måtte...

Når ja, færdighedsregningen. Der var jeg vidst lige for hurtig med mit indlæg :P. Jo, kan jeg da godt huske noget om. Man skulle placere 4 fliser i en kvadrat eller hvad det nu var.

Yup, utrolig nemt. Terminsprøven sidste år var meget hårdere. Men det kan vi vidst ikke sammenligne, da der var mange skole der fik forskellige terminsprøver...

Og ja, man må gerne skrive ind med blyant. Jeg valgte dog at skrive det ind med kuglepen, som normalt :D

• 8 i alt, dvs. geo, eng, tysk, mat, skr og mundtlig, fys som jeg afsluttter.. his og dansk kommer senere, så jeg holer std. 8:))

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Vejen Gym, 3g (matematisk linje), årskarakter 2006:

Har fået 8 i:
    erhvervsøkonomi, C-niveau
    matematik, 2-årigt A-niveau (mundtlig og skriftlig)
    engelsk, A-niveau (mundtlig og skriftlig)
    billedkunst
    dansk (mundtlig og skriftlig)

Har fået 9 i:
    idræt
    historie
    oldtidskundskab
    religion

Gennemsnit i disse karaktere: 8.3

Jeg skal op i følgende fag:
    Skriftlig:
    dansk
    engelsk
    matematik (både med og uden hjælpemidler)

Mundtlig:
    Erhvervsøkonomi
    Religion
    Dansk
    Engelsk

og så skulle jeg gerne blive student den 20/6-06 kl 9.00 :D

• Har fået følgene årskaraktere før påske :

Dansk - stavning: 9
    - fremstilling: 8
    - orden: 8
    - mundtligt: 9

Mat - skriftligt: 9
    - orden: 7 :oops:
    - mundtligt: 9

Engelsk - mundtligt: 9

Tysk - mundtligt: 8^

Fysik/Kemi - 10

Biologi: 9
    Geografi: 9

--------------

hehe... de er jo ikke super gode, men vores lærere giver også meget lavere karaktere i min klasse, end i de andre klasser IMO.
    Har lige afsluttet det årlige projektopgave, hvor jeg fik 11:D

Vi får næste årskaraktere engang i juni, og da ved jeg at jeg er steget en del i nogle fag (bla det 7 tal i orden i matematik, skulle gerne blive til et 8-9 tal!;))

Men jeg vender da frygteligt tilbage med mine nye karaktere senere :ph34r:

Originally posted by Nice2u
    Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.

Når der. Ja det minder faktisk lidt om et hagekors. Vi måtte selv vælge hvad vi ville skrive ind med, blyant eller kuglepind.