I vil ikke vide mine karakterer, de er virkelig slemme. Jeg blev virkelig flov efter at have set de her karakterer

Års- og Eksamens karakterer.
-
-
Jeg har fået et stykke papir med en masse karakterer på, men jeg har desværre smidt det væk..
-
Mine standpunktskarakterer her på HTX er 8.6 i gennemsnit, så jeg er glad nok
Gik ud af folkeskolen med et gennemsnit på 9.5. kun fordi jeg sutter til mundtlige eksamener.. øv -
Så får I da også mine her efter 3. år på HTx:
Engelsk 10
Service og kommunikation 10
Virksomhedsøkonomi 10
FilmTv 9
Dansk 9
Programmering 8Ialt 9,33 så jeg er også godt tilfreds
-
Andre der har været til FSA skriftlig matematik i dag? - Lagde I også mærke til det fine hagekors der blev tegnet i opg. 31? - Måske en skjult besked fra Bertel Haader? (Færdighedsdelen)
-
Originally posted by HuleFanden
Andre der har været til FSA skriftlig matematik i dag? - Lagde I også mærke til det fine hagekors der blev tegnet i opg. 31? - Måske en skjult besked fra Bertel Haader? (Færdighedsdelen)
Nope, men en af mine kvindelige venner varHun er blondine og dum som en dør, så jeg glæder mig til at høre hva hun fik.. hehe
-
Originally posted by Ramaskriget
Nope, men en af mine kvindelige venner varHun er blondine og dum som en dør, så jeg glæder mig til at høre hva hun fik.. hehe
Okay. Mon hun også var ved at blive smidt ud?(OG NEJ DET VAR IKKE GRUNDET SNYD! - Så snyder jeg kun mig selv!)
-
Okay. Mon hun også var ved at blive smidt ud?(OG NEJ DET VAR IKKE GRUNDET SNYD! - Så snyder jeg kun mig selv!)
Hva har du nu lavetHehe nej.. tror bare hun var irriteret over at hun ikk måtte ha sin mobil med ind
-
Originally posted by Ramaskriget
Hva har du nu lavetHehe nej.. tror bare hun var irriteret over at hun ikk måtte ha sin mobil med ind
Tja, hvis vi skulle skriv i exel skulle vi skrive ind i sådan et spicelt sidehoved som de havde lavet - fair nok. Det lagde jeg ind i går og gudhjælpe mig og det ikke var forsvundet da jeg endelig fik tændt min PC! (Lagde det ind aftnenfør) Fordi de gad self ikke tænde for strømmen () - Da jeg så ENDELIG får tændt jeg har jeg ikke exel dokumentet mere og vælger derfor at tage en kontakt en en lære for at bede og lov til at låne en af de CD'er som jeg vidste de lå på. (Her er klokken 08:40 - Og jeg havde været der siden 08:00) Da siger han NEJ hvor efter jeg overvejer at forlade pga. den latterlige behandling jeg får. (Især når jeg tænker på at jeg har rendt hver aften og hjulpet ALLE ''newbs'' med deres pc'er - For at spare ham for problemer)
Jeg får så endelig kontakt til en ORDENLIG lære som forstår problemet og hjælper mig.Næste gang er så hvor der er en der bliver ved at gå lige bag mig og jeg kunne bare ikke koncentrere mig, så kiggede jeg tilbage og fik en advarsel. Dette skete flere gange, jeg kan bare ikke tage at nogle lusker rundt bag min ryg på den måde hele tiden (Det er virkelig ulækkert synes jeg)
Svært at forklare.(Jeg lavede ikke en 180 graders vending, jeg kiggede bare lige til siden for at se hvem det var der gik rundt - Jeg ved godt lærere har ret til at gå rundt mellem os, men den måde den lære gik ind bag mig uden jeg kunne se ham var bare for meget!)
Men ellers gik alt bare over forventning :9xo.
-
Lod godt mærke til hagekorset
-
Tja, hvis vi skulle skriv i exel skulle vi skrive ind i sådan et spicelt sidehoved som de havde lavet - fair nok. Det lagde jeg ind i går og gudhjælpe mig og det ikke var forsvundet da jeg endelig fik tændt min PC! (Lagde det ind aftnenfør) Fordi de gad self ikke tænde for strømmen () - Da jeg så ENDELIG får tændt jeg har jeg ikke exel dokumentet mere og vælger derfor at tage en kontakt en en lære for at bede og lov til at låne en af de CD'er som jeg vidste de lå på. (Her er klokken 08:40 - Og jeg havde været der siden 08:00) Da siger han NEJ hvor efter jeg overvejer at forlade pga. den latterlige behandling jeg får. (Især når jeg tænker på at jeg har rendt hver aften og hjulpet ALLE ''newbs'' med deres pc'er - For at spare ham for problemer)
Jeg får så endelig kontakt til en ORDENLIG lære som forstår problemet og hjælper mig.Næste gang er så hvor der er en der bliver ved at gå lige bag mig og jeg kunne bare ikke koncentrere mig, så kiggede jeg tilbage og fik en advarsel. Dette skete flere gange, jeg kan bare ikke tage at nogle lusker rundt bag min ryg på den måde hele tiden (Det er virkelig ulækkert synes jeg)
Svært at forklare.(Jeg lavede ikke en 180 graders vending, jeg kiggede bare lige til siden for at se hvem det var der gik rundt - Jeg ved godt lærere har ret til at gå rundt mellem os, men den måde den lære gik ind bag mig uden jeg kunne se ham var bare for meget!)
Men ellers gik alt bare over forventning :9xo.
Ja de er sku irriterende. De gjorde det samme da jeg gik ud af 9. klasse
Heldigvis skiftede de vagt efter to timer, og den næste sad bare i et hjørne i klassen og holdte øje med os, og kom hen til dem der havde spørgsmål. Men jo, det sku ikke fedt at blive åndet i nakkenDet værste er dog hvis man får en dårlig sensor til de mundtlige prøver... føj for en engelsk sensor jeg havde. Forestil jeg Arne Nougatgren i kvindelig facon, dårligere engelsk accent og mere læbestift.. suk
-
Har også lige været oppe i skriftlig matematik, nemmere end jeg forventede. Sidste jeg var oppe var jeg også ved at blive smidt ud, fordi jeg spille Counter Strike under eksamen
-
Originally posted by DXC
Har også lige været oppe i skriftlig matematik, nemmere end jeg forventede. Sidste jeg var oppe var jeg også ved at blive smidt ud, fordi jeg spille Counter Strike under eksamen
Jeg siger ikke noget.. -
Originally posted by DXC
Hehe, jeg synes også den var forbløffende nem!
Lavede problemregningen på 1/3 del af tiden, og skrev ind resten af tiden.. Det er det der tager længst tidLagde dog ikke mærke til hagekorset i problemregningen? Må ligge se om jeg kan skaffe mig en kopi og kigge
-
Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.
Anyway, jeg synes også at det var ufattelig nemt at lave i forhold til terminsprøven.
Forresten, var der nogen af jer der skrev ind med blyant? Det fik vi at vide på vores skole at vi gerne måtte...
-
Originally posted by Nice2u
Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.Anyway, jeg synes også at det var ufattelig nemt at lave i forhold til terminsprøven.
Forresten, var der nogen af jer der skrev ind med blyant? Det fik vi at vide på vores skole at vi gerne måtte...
Når ja, færdighedsregningen. Der var jeg vidst lige for hurtig med mit indlæg :P. Jo, kan jeg da godt huske noget om. Man skulle placere 4 fliser i en kvadrat eller hvad det nu var.Yup, utrolig nemt. Terminsprøven sidste år var meget hårdere. Men det kan vi vidst ikke sammenligne, da der var mange skole der fik forskellige terminsprøver...
Og ja, man må gerne skrive ind med blyant. Jeg valgte dog at skrive det ind med kuglepen, som normalt
-
8 i alt, dvs. geo, eng, tysk, mat, skr og mundtlig, fys som jeg afsluttter.. his og dansk kommer senere, så jeg holer std. 8:))
-
Vejen Gym, 3g (matematisk linje), årskarakter 2006:
Har fået 8 i:
erhvervsøkonomi, C-niveau
matematik, 2-årigt A-niveau (mundtlig og skriftlig)
engelsk, A-niveau (mundtlig og skriftlig)
billedkunst
dansk (mundtlig og skriftlig)Har fået 9 i:
idræt
historie
oldtidskundskab
religionGennemsnit i disse karaktere: 8.3
Jeg skal op i følgende fag:
Skriftlig:
dansk
engelsk
matematik (både med og uden hjælpemidler)Mundtlig:
Erhvervsøkonomi
Religion
Dansk
Engelskog så skulle jeg gerne blive student den 20/6-06 kl 9.00
-
Har fået følgene årskaraktere før påske :
Dansk - stavning: 9
- fremstilling: 8
- orden: 8
- mundtligt: 9Mat - skriftligt: 9
- orden: 7
- mundtligt: 9Engelsk - mundtligt: 9
Tysk - mundtligt: 8^
Fysik/Kemi - 10
Biologi: 9
Geografi: 9--------------
hehe... de er jo ikke super gode, men vores lærere giver også meget lavere karaktere i min klasse, end i de andre klasser IMO.
Har lige afsluttet det årlige projektopgave, hvor jeg fik 11:DVi får næste årskaraktere engang i juni, og da ved jeg at jeg er steget en del i nogle fag (bla det 7 tal i orden i matematik, skulle gerne blive til et 8-9 tal!;))
Men jeg vender da frygteligt tilbage med mine nye karaktere senere
-
Originally posted by Nice2u
Det var i færdighedsregningsdelen, der hvor man skulle placere 4 tingester i en kvadrat, tror jeg.Anyway, jeg synes også at det var ufattelig nemt at lave i forhold til terminsprøven.
Når der. Ja det minder faktisk lidt om et hagekors. Vi måtte selv vælge hvad vi ville skrive ind med, blyant eller kuglepind.