Oblivion Vampyr quest?

  • Hej.


    Jeg er gået ret død i Oblivion. Jeg blev en vampyr og tog til et chapel for at starte en quest så jeg kan slippe af med det. Jeg tog så til et par forskellige steder for at snakke med forskellige mennesker. Efter jeg har snakket med den sidste skal jeg rejse tværs igennem verden men pga. jeg har fået en vampyr sygdom der gør jeg løbende mister liv kan jeg ikke bruge fast travel og hvis jeg bare går eller rider der til er jeg død længe før jeg når frem :/


    Hvad kan jeg gøre?

  • Tryk på ½-tasten og skriv "tgm".... :D

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Weynon Priory?


    Quote

    og det kan jo ikke betale sig at snyde.. :roller:


    Jo da :D

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

  • Quote

    Originally posted by Psychoras
    Tror bare jeg skal have fundet en gammel save og så lade være med at sove det sted Martin er (som jeg i skrivende stund har glemt navnet på)


    Det er ikke stedet du sover der er problemet. Du er inficeret inden du kommer.
    Men det er heller ikke Weynon Priory, jeg mener ikke man har mødt vampyrer der. Det er Blades-fæstningen, tror jeg ;)
    Det du skal gøre er at INDEN du sover skal du gå i en kirke og bede (hvis du kan det) eller drikke en potion of cure disease.
    Du bør kunne se en sygdom som hedder prorphyric hemofilia eller sådan inde under det der skelethoved med lynet inde i dine magi-stats.
    Men ellers er det vist kun lys der er et problem. Rejs om natten, så holder livet meget længere :)

  • Quote

    Det er Blades-fæstningen, tror jeg ;)


    Er der vampyrer i Cloud Ruler Temple?! :ph34r:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by Nice2u


    Er der vampyrer i Cloud Ruler Temple?! :ph34r:


    nej. Sagen er den at han er syg. Men sygdommen kommer først frem som vampyrisme når han sover. Derfor er det lige meget hvor han sover.

  • Quote

    Originally posted by SlackeR Rejs om natten, så holder livet meget længere :)


    Lyder smart nok, men hvis jeg trykker t og venter til det er nat dør jeg. Hvad kan jeg så gøre?


  • Der er ikke noget under skelethovedet der kunne tænkes at have noget som helst med det at blive vampyr at gøre.


    Hvor får jeg den potion?

  • Quote

    Originally posted by Psychoras


    Lyder smart nok, men hvis jeg trykker t og venter til det er nat dør jeg. Hvad kan jeg så gøre?


    Klik på det link jeg har jeg skrev i et tidligere indlæg.

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn


    Så læs dog de links!


    Jeg har set flere udemærkede guides deriblandt dem du har postet, men såvidt jeg kan se er der ingen af dem der forklarer hvordan dælen jeg kan komme til et nyt sted når jeg løbende mister damage?

  • Quote

    Originally posted by Psychoras


    Jeg har set flere udemærkede guides deriblandt dem du har postet, men såvidt jeg kan se er der ingen af dem der forklarer hvordan dælen jeg kan komme til et nyt sted når jeg løbende mister damage?


    Så længe din "vampyraisme" er på 25 mister du ikke liv i sollys. Dette opnår du ved at drikke lidt blod.