Første skud med vovsen *opdateret*

• Sød hund og gode billeder :)

En skam at dens højre øre ikke også stritter på billede 2.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Så kom du i gang med at skyde lidt hva :)

Ville ønske i brugte noget andet end deviant den er så sløv man trord et er løvn den side :(

Nåe billede #1, baggrunden er lidt rodet og det er synd imo. Ting over hvad du har bag det du fotografere. Ved godt man tit siger ned i øjnhøjde men her tror jeg heller jeg havde skudt lidt oppe fra også fået hel grønt græs bag hunden.

#2 igen pas på baggrunden den kan tit være med til at forstyrre billedet. Som jabbe siger synd øret ikke lige er oppe :) Næste gang du laver closeup så hiv den over foran planke værket som du har noget med af i højre side og lad det være baggrund.

Syntes begge billeder mangler lidt paw i farve, evt. lidt hvidbalance justering.

Måske lille smule mere usm men ikke meget.

Håber du kan bruge det til noget :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• WHAT: angående baggrunden, så blev de taget i vores have, så havde begrænset valg :P Jeg testede som sagt bare, ska lige ha penge til min linse, og har lige fornyet min norton licens med et år og købt grafikkort samt windows. så ikk før næste måned!

Angående farverne, jo, de er lidt kedelige..

• Den er meget sød, eller den ser sød ud. Fine billeder, det du har fokuseret på (hunden) fremstår meget klart :9xo

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by Hardstyler
    Så er der 2 friske billeder af min genbo's glade og legesyge hund, Buller! Kritik er meget velkommen, hvis det er til gavn og forbedring i fremtiden!

-Ska lige siges at det her er mine første billeder af den med det nye kamera!

http://www.deviantart.com/view/32549443/
    http://www.deviantart.com/view/32611755/

dejlig vovse.

hvor meget gav du for hunden der..

har tænkt på at købe den samme som dig. hehe :cheers: :T

• Desværre ikke min egen hund. Det er min genbo's :) Men han er ovre og få en fyraftensøl med min far 6 ud af 7 dage i ugen, så vent på flere Buller skud :D

Og tak til alle :D

WHAT: angående baggrunden, så blev de taget i vores have, så havde begrænset valg :P Jeg testede som sagt bare, ska lige ha penge til min linse, og har lige fornyet min norton licens med et år og købt grafikkort samt windows. så ikk før næste måned!

Angående farverne, jo, de er lidt kedelige..

Nej det er selvfølgelig begrænset men det er også med at se muligheder. Det plankeværk eller læhegn eller hvad det er i billede to kunne nemt bruges. Bare lige hunden et par meter til højre så havde du haft en ens baggrund :)

Glæder mig da til at se mere fra dig nu du har fået legetøj. Ved godt du skal have et andet objektiv men skyd nu endelig med det du har til du for et nyt :)

Originally posted by _WHAT_

Nej det er selvfølgelig begrænset men det er også med at se muligheder. Det plankeværk eller læhegn eller hvad det er i billede to kunne nemt bruges. Bare lige hunden et par meter til højre så havde du haft en ens baggrund :)

Glæder mig da til at se mere fra dig nu du har fået legetøj. Ved godt du skal have et andet objektiv men skyd nu endelig med det du har til du for et nyt :)

Gør jeg også. ska ud og slå græs nu, og så omkring 4 tiden regner jeg med genboen og vovsen kigger over og får en øl :D

Gør jeg også. ska ud og slå græs nu, og så omkring 4 tiden regner jeg med genboen og vovsen kigger over og får en øl :D

hehe husk og skyd på noget andet end hunden også :))

hehe husk og skyd på noget andet end hunden også :))

Idag bliver det max hunden, måske noget basket, og så solnedgangen hvis der er nogen

• Se det var jo straks bedre med den mere rolige baggrund giver ro og man fokusere på hunden uden øjne kommer til at flakke rundt :)

Se det var jo straks bedre med den mere rolige baggrund giver ro og man fokusere på hunden uden øjne kommer til at flakke rundt :)

Jeg takker :) smid endelig andre råd i fremtiden der kan hjælpe da

Jeg takker :) smid endelig andre råd i fremtiden der kan hjælpe da

Will do :)

Hvis du giver det billede en lille tur i photoshop tror jeg godt du kan trække lidt mere ud af det. Smid lidt curves på for mere kontrast. Evt. noget dodge tool de lyse steder på hunden også en gang usm til sidst :)