Ping i Counter-strike

  • Quote

    Originally posted by RasmusS
    Hvorfor skriver du til mig?


    What skriver at interp styrer hvor mange pakker der sendes, det er forkert. Og han skriver indirekte (hvis du gider læse det igen) at interp styrer ping..


    Hvorfor jeg skriver til dig? Jeg citerer dit indlæg hvor du tager fejl af What's indlæg - så vidt jeg kan se.


    Tjek det jeg har markeret i din tekst, og så se det her som What faktisk skrev:


    "ex_interp styrer hvor mange pakker computeren gætter sig til"


    Som jeg læser det, så siger han at ex_interp styrer hvor mange pakker som computeren gætter ud i "fremtiden".

  • Quote

    Originally posted by RasmusS
    Hvorfor skriver du til mig?


    What skriver at interp styrer hvor mange pakker der sendes, det er forkert. Og han skriver indirekte (hvis du gider læse det igen) at interp styrer ping..


    Har ikke sagt interp har en skid med ping at gøre. Det har som jeg skriver noget at gøre med hvor mange pakker computeren gætter sig til eller interpolerer frem om du vil.


    Du kan nemt få din ping derned join en server sæt din cmdrate og updaterate til 10 og hold øje med din ping.


    Sådan generelt syntes jeg måske egentlig godt en mere rolig og venlig tone var en ide både overfor mig og happy. Smile ingen grund til at være sur og tvær :P

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • kan få min ned på 0-2 uden problemer men det er bare ikke optimalt da man så ikke modtager ret mange pakker


    Skriver han først - derefter skriver han :


    ex_interp styrer hvor mange pakker computeren gætter sig til


    Siger han så ikke at han får sin ping ned ved at nedsætte pakker og det er interp der gør det?

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • låner lige tråden.


    Jeg er lige begyndt at spille CSS og har et lille problem da mit kollegie kører med en quote på 2Gb om ugen, med WoW var det ikke noget problem, men med CSS nu begynder det at knibe.


    jeg har hentet NetLimiter 2 monitor, og har fundet ud af at CSS bruger ca 25-30MB trafik i timen (upload og download) men et spil som WoW ikke kommer i nærheden af 10MB i timen.


    lidt træls for begynder at savne lidt online med noget mere aktion, ihvertfald når min guild ikke har raids, så er der nogle indstillinger jeg skal bruge for at begrænse det vores internet er 20Mb.


  • Hvis du ændre dine rates vil antallet af downloaded mb falde. Spillet vil dog ikke køre så optimalt.


    Kender ikke så meget til source men det er updaterate og cmdrate der skal sættes ned hvis det var i almindelige cs.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Hvis du ændre dine rates vil antallet af downloaded mb falde. Spillet vil dog ikke køre så optimalt.


    Kender ikke så meget til source men det er updaterate og cmdrate der skal sættes ned hvis det var i almindelige cs.


    uden at pille ved noget ligger pingen omkring 5-10 på de fleste danske servere jeg har spillet på

  • Rates ved jeg ikke så meget om i css det er som sagt ikke helt det samme som cs1.6


    Hvis du ligger med 3-4kbs skal du nok ikke regne med at komme længere ned. Jeg ligger gerne mellem 6 og 9 i cs1.6 men trækker også så meget data som muligt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy