xp plus

• http://www.skins.be

Hvis de stadig er oppe. Havde vist probs med bandwith.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Apropos Øje guf.. Jeg ved godt det ikke er hverken background eller themes, men dyrk lige de her tyske gutter og deres evner til at programmere intros og menuer til velhavende købere!!… =)

http://www.derbauer.de

Håber i har en hurtig forbindelse.. =)

/Rex Mundi

• Uhh... Very nice... ;)

• Ja det er sgu NICE.....

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Originally posted by GrillRotten
    At du skal overskrive filen "ntoskrnl.exe" med den fil du har pakket ud.... men tag en backup først...

Og det skal du gøre i Safe mode ;) (Vigtigt)

Originally posted by Aerial
    LOL - ham havde jeg helt glemt . Tykke grimme Kimble. he he
    Synes ellers at jeg hørte at han var gået konkurs efter hans vilde forbrug ?
    Tror hans store barnedrøm var at være født som Kevin Mitnick istedet ;) he he

Ja, han er en klassiker for sig selv. *G*.... Meget underholdende ellers. ;)

Har vist ikke hørt noget om at han var gået konkurs, men det skulle ikke undre mig.... Han er dog oppe og køre igen. Kan dog huske at hans side var nede i en stor periode.... Det var måske der....

Ja, alle har vist en drøm.... Hans er bare spøjs. *G*

• Damn. så hold dog op med de avatars ! *G* :)

Med det forbrug Kimble fyrer af, skal det ihvertfald nok gå galt på et eller andet tidspunkt. Det er nok bare et spørgsmål om tid ;)

Originally posted by Aerial
    Damn. så hold dog op med de avatars ! *G* :)

Med det forbrug Kimble fyrer af, skal det ihvertfald nok gå galt på et eller andet tidspunkt. Det er nok bare et spørgsmål om tid ;)

Næææææ..... :)):)):))

Ja, det tror jeg du har ret..... Men han har vel fundet nogle gode sponsore... *G* :))