Quotes galore

  • Jeg har et forslag til en bette ændring af forumet. Personligt ville jeg ikke have noget imod, hvis man ikke kunne citere et citat. Dvs. man citerer kun svaret henvendt til citatet i den post man selv citerer.


    Dvs. følgende:


    Quote


    Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord.


    Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2


    Bliver til:


    Quote

    Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord. Endnu flere ord.


    Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2 Ord^2


    På den måde sker følgende ikke:
    [Blocked Image: http://img242.imageshack.us/img242/5466/quotes4bv.jpg]


    Discuss! :rules:

  • Quote

    Originally posted by niller
    Jeg syntes nu at det er fint nok som det er nu..


    Enig..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Jeg synes det må være op til den enkelte bruger selv at vurdere... Ofte benytter jeg selv muligheden for at quote udelukkende det indlæg jeg vil kommentere, og ikke alle de andre... :)


    Den mulighed har man jo sjovt nok ;)


    På den anden side er det nemmere at blive sat ind i en debat/diskussion af længere varighed, hvis man kan se hvem der quoter hvem osv., således at man kan se hvordan "historien" er... Det giver lidt større overskuelighed, samt gør det nemmere at se sammenhængen.... :)