Hey, vil gerne høre hvad i synes om http://TagZ.hotserv.dk
everybody's tagwall ?
Bedøm Tagwall!
-
-
Ikke lige en jeg bryder mig om, desværre..
Og så har indlægget hverken med foto eller grafik at gøre, derimod Off-Topic
-
Heller ikke lige min kop thé - kedeligt og har aldrig forstået det specielle i det der tag-et-eller-andet. Men okay hver sin smag.
Lidt et anti-klmaks ift. din ordinære side, som jeg vist roste meget.
Nok fordi jeg ikke ser noget i sådan en tagwall.Men det er der nok andre der gør. Og fred være med det - vi er jo forskellige. -
Kedeligt, mangler kontraster og farver
Faldt over en artikel den anden dag. http://www.thinkvitamin.com/fe…-crap-is-your-site-design
-
En tagwall er altid baseret på koden bag den som det første, kontratser og layout er kun for syns skyld
Jeg har aldrig bedømt sådanne ting på udseenet endnu..
-
Originally posted by Han$en
En tagwall er altid baseret på koden bag den som det første, kontratser og layout er kun for syns skyldJeg har aldrig bedømt sådanne ting på udseenet endnu..
Ja, men layout og farver gør indtryk og overskuelighed større. Hvis man nu "boxede" nogle af tingene, så man flyttede fokus hen på teksten, istedet for det hele flyder mere eller mindre rundt, så man får et fokus punkt, så går det også hurtigere med at læse den igennem
-
Det kan der være noget om..
Men generelt tiltaler denne tag-wall ikke mig, dels pga der intet nyt er, og dels pga den ikke er bygget vildt sikkert op
-
Er det noget man kan få del i? Ser nice ud, og kunne godt lige bruge sådan en
-
Originally posted by sezz
Er det noget man kan få del i? Ser nice ud, og kunne godt lige bruge sådan enFå del i ?
-
Få kilde koden til den, så jeg kan bruge den på mine andre sider?
For den er rimli praktisk, og php .. lige noget for mig -
Originally posted by sezz
Få kilde koden til den, så jeg kan bruge den på mine andre sider?
For den er rimli praktisk, og php .. lige noget for migDu kan sikkert finde en på nettet, har fået lavet den af en ven, og synes ikke jeg vil udlevere den....
-
Booring....
-
Har ikke siddet og testet selve tagwallen, for at se hvor sikker den nu end må være. Men bare brugerne, der anvender den, ikke kan bruge html-koder og lignende. Altså, at den indeholde en masse restrikstioner.
Designmæssigt er den ganske simpel, ikke endvidere spændende. Tror dog den ville gøre sig bedre ud i et givent design, altså en hjemmeside. Hvis det er meningen den skal stå som der, altså for sig selv, så ville brugen af tabeller ol. give det hele et bedre look. Evt. søg lidt på nettet efter "gestalt"
-
Jeg kan umuligt tro på at den er særlig sikker med det online login ved sletning af beskeder, og man oven i købet ser personen der har skrevet meddelsen's ip
En ting man skal huske, man offentliggøre aldrig folks ip..
(Tryk på DEL knappen)
-
Jeg kan umuligt tro på at den er særlig sikker med det online login ved sletning af beskeder, og man oven i købet ser personen der har skrevet meddelsen's ipEn ting man skal huske, man offentliggøre aldrig folks ip..
(Tryk på DEL knappen)
rigtigt, det bør man aldrig opgive. Logning af IP bruges, i min opfattelse, til at forhindrer nogle i at anvende tagwallen ol.
-
Det at man logger en ip er dels for at forhindre hvad du nævner, men også for at kunne udelukke/blokere spammere, diverse bots, og udelukke diverse nybegyndere inde for faget at hacke en tagwall (som nogen åbenbart synes er sjovt
)
Der hvor fejlen IMO ligger ved denne tagwall og er grunden til at jeg slet ikke kan lide den er at man kan slette en besked ved blot at indtaste et password online. Online login systemer er nemme at knække med mindre de er udført ordentligt, hvilket jeg tvivler på ved denne. Min foretrukne metode er klart at slette direkte fra databasen hvilket er meget mere sikkert. Men er dette mandens første tagwall er den skam meget god, kræver dog bare noget mere..
-
Det at man logger en ip er dels for at forhindre hvad du nævner, men også for at kunne udelukke/blokere spammere, diverse bots, og udelukke diverse nybegyndere inde for faget at hacke en tagwall (som nogen åbenbart synes er sjovt)
Der hvor fejlen IMO ligger ved denne tagwall og er grunden til at jeg slet ikke kan lide den er at man kan slette en besked ved blot at indtaste et password online. Online login systemer er nemme at knække med mindre de er udført ordentligt, hvilket jeg tvivler på ved denne. Min foretrukne metode er klart at slette direkte fra databasen hvilket er meget mere sikkert. Men er dette mandens første tagwall er den skam meget god, kræver dog bare noget mere..
Jeg vil sige online sletning af beskeder er fint nok, især hvis personen ikke har den vilde forstand på databaser. Han risikere at slette forkerte ting i databasen.
-
Præcis præcis, også derfor jeg skriver at den er fin nok hvis det er hans første..
-
Til alle!
Har ændret designet, og har prøvet at give den et lille præg med baggrunden, da jeg jeg jo også har Zdesign.hotserv.dk, med samme baggrund, jeg synes den er fed nu, og jeg har også fjernet delete knappen!