Bedste DVD Creator Program!

  • Nogen der kender et rigtigt godt program til at lave dvd'er i?
    Jeg vil lave en DVD med alle mine film (når den nye er klar her snart), og så skal der kunne ændres så meget som muligt! Fik en CyberLink PowerProducer med computeren, men man kan sgu ikke ændre så meget der. Ik rigtig flytte rundt på teksterne som man vil osv!
    Har tænkt mig en fed startmenu, med custom font osv, placeret forskelligt, med undermenuer osv. Det synes jeg ikke PowerProducer kan klare .. :( Nogle der kender et godt alternativ?

  • Så .
    Det bedste jeg har fundet er InterVideo WinDVD Creator 2 Platinum, med 30 Day Trial ..
    Det er faktisk skide godt, og nemt.. Der er bare få (men provokerende) problemer.
    Der er kun én timeline. F.eks. har jeg sat mine videoer ind sådan her:
    1. A Short One
    2. Way Of The Trickster
    osv, så når den ene slutter kører den anden automatisk. Det skal det ikke. Man kan ik vælge at komme tilbage til menuen efter slutningen af en video! Man skal selv trykke. Ellers kører de bare!
    Et andet problem er, at man ikke kan lave undermenuer (pga timeline begrænsning), f.eks. lave en sektion der hedder "Samplers", og andre som "Crashes", "Old Videos", "Pictures" etc.
    Og sidste problem jeg lagde mærke til. Når man importerer videoer kommer de ind og får numre allesammen! F.eks. fra 1-6 og de har nogle kapitelmærker. MEN så springer den en af dem over og den får intet mærke, dvs den kan ik bruges i programmet! Men hvis jeg importerer i en anden rækkefølge, er det en anden der ik kan bruges! Det er altså den plads, lad os bare sige plads #3 der ik virker .. Skide underligt og provo :S


    Ville smide DVD'en op, men det fylder for meget.. Ca 1.25gb!


    Håber nogen har nogle svar til romanen jeg lige skrev :p og/eller nogen der kender nogle bedre programmer..

  • Kan man lave menuer? Alt det jeg skrev?
    Altså er det bredt, eller er det bare noget drag and drop en gang, og så har man en "dvd" .. Det skal være så prof som muligt!

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har hvertfald haft en version af Nero hvor jeg kunne lave menuer. Kan dog ikke sige hvor megen fed grafik jeg kunne smide ind.


    Mvh Christian | HuleFanden.


    Okay, æv! Kunne ik finde screens af det nogen steder. Så ville jeg se om det var kompleks nok :P

  • DVD-lab PRO er et fedt program, det er let at lave menuer osv, og man kan tage klip og bruge som baggrund, der er rigtig mange muligheder

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Originally posted by tomaszo
    DVD-lab PRO er et fedt program, det er let at lave menuer osv, og man kan tage klip og bruge som baggrund, der er rigtig mange muligheder


    Det lyder nice!! Det vil jeg lige finde en demo af, takker!
    Nu er det bare om det kun har ÉN timeline også! :P Håber jeg ikke!

  • Man kan sagtens finde en trial af det, og det er ikke kune en timeline, der er flere, du skal bare lige huske at forbinde de forskellige ting :D men man kan putte flere film ind, undertekster, og lydsport... Man kan uden problemer lave en dvd som dem du køber i butikken...

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Har prøvet det :( Men .. Det er satme svært.. Kan det godt importere WMV filer eller var det bare mig der var for dum?

  • Det er sku da pisse let, der er enda en menu hvor du kan forbinde det hele, men søg efter en guide så du kan lærer det(det gjorde jeg). Men du skal have et program der laver dine video filer om til det rigtige format hvis de ikke allerede er det....

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A