500 budt for skærmen så

S: Forårsoprydningssalg!
-
-
Originally posted by Miggel
500 budt for skærmen såDet må du da gerne få compaq'en til...
-
asskikr > dine I/O plader er på vej
CyberGod > dit UV-kit er på vej
.. Og tinusn har lige hentet Silverado turbinerne
-
Hvordan ser det ud med den køler kan den være hjemme ved mig til weekenden?
Mvh Stubkier
-
1000,- for den 3.0 ghz. Men så skal jeg også have svar i aften. Tager til kbh. indtil fredag her fra i morgen af.
-
Originally posted by julla
1000,- for den 3.0 ghz. Men så skal jeg også have svar i aften. Tager til kbh. indtil fredag her fra i morgen af.Du følger rigtig godt med, hva?
-
Har da ikke haft tid til at læse hele tråden.. Beklager meget, hvis jeg har lavet en fejltagelse.
Ud fra mit indlæg før har du åbenbart spottet en fejl, siden du skriver tilbage sådan. Derfor burde du istedet informere om hvad fejlen er, da dette nu istedet for 1 unødvendig post, er endt med 3, muligvis 4.
-
sådan fungerer det ikke herinde.....
-
Originally posted by Fragman
sådan fungerer det ikke herinde.....Glyden kommentar
Men til Julla kan jeg sige til dig at den CPU du gerne vil købe blev solgt for noget tid siden se post nummer 8 i tråden, det på den første side af tråden
Mvh Stubkier
-
Så byder jeg bare 800 for skærmen istedet :), altså dell :D.
-
Og byder gerne 1100, hvis du sælger direkte. Men den kan jo ikke engang ryge med post danmark så meget som den vejer :S.
-
Originally posted by julla
Og byder gerne 1100, hvis du sælger direkte. Men den kan jo ikke engang ryge med post danmark så meget som den vejer :S.Definér "sælger direkte"? Dit 1100 er over hbo'en, så fint med mig.
- Nej, den kan kun afhentes.. Vejer 35 kg, så godt over PostDK's 20kg -
Originally posted by Stubkier
Hvordan ser det ud med den køler kan den være hjemme ved mig til weekenden?Mvh Stubkier
Tjek din pm boks - så ja, det kan den nok
-
Stubkier / EcoPa > Hhv. AMD cooler og PSU er afsendt