Da jeg har lige har solgt min rogue er jeg startet på en pala da jeg mener de er for nice! Cool armor osv. Jeg sidder bare med det problem at jeg synes det er svært at sammensætte et build til en pala, så her er mit forslag til et godt all-round build. Hvad synes i om det? Er der noget jeg skal gøre anderledes?
Pala talents.
-
-
plz stop med at spille på din pala, kæft de er ulækre
-
Hmm nu kan jeg ikke se den pally build men i starten er det godt at have flest point i retribution og ved lvl 35 så begynd langsomt at hælde over mod holy, da du ikke kan lave noget ordentlig dps som lvl 60 alligevel, så derfor vil du klart få større glæde af at blive næsten helt holy som lvl 60, dog ville jeg sætte 11 point i retribution og så 11 i protection men resten i holy som lvl 60, for på den måde får du nogle gode healer egenskaber og du kan buffe blessing of kings som er en af de bedste buffs pally's har og så kan du også få seal of command som er nice til at solo lidt når du vil farme...
Har forresten selv en pally på lvl 60 så taler af erfaring... held og lykke med det.
-
Nu nåede jeg kun kort at se det build du foreslog, men synes du ret mange point i retribution. Det er også fint at starte med retribution når du leveler, med en 2-hander og Seal of Command, men når du når lvl 50-60 stykker er det en god idé at gå efter Divine Intervention og Illumination, samt Blessing of Kings. Det kommer selvfølgelig an på hvad du vil som level 60, ovenstående råd er mest til PvE/instances, hvis du vil gå PvP er det noget andet. Jeg PvPer næsten ikke så det skal jeg ikke udtale mig om.