hejsa jeg søger efter et sted i viborg hvor man kan leje en stor trailer til billige penge.. den SKAL være lukket da den skal indeholde diskoteks udstyr..
har søgt google nogen af jer der kendet et?
hejsa jeg søger efter et sted i viborg hvor man kan leje en stor trailer til billige penge.. den SKAL være lukket da den skal indeholde diskoteks udstyr..
QuoteOriginally posted by ExobiT
hydro texaco er faktisk forholdvis billige
du ved hvor det er ringvejen skal jeg sige mere.
Ja som mrflashbag også foreslår, så udlejer de fleste benzinstationer trailers i den ene og anden størrelse
ok mange tak jeg prøver der.. men der var en som sagde noget med viborg traileudlejning et eller andet sted som skulle være fantastisk billig:/ nogen der kender det?
der ligger en i rundkørslen ved skivevej, han har store trailere der er billige..
hvis du går derind så husk på at indehaveren bliver kaldet "beskidt vagn" LOL
Der ligger en på hjørnet henne i rundkørslen på Rødevej (den hvor politistationen er) hvis jeg husker rigtigt.
Eller Hydro Texaco ved Ringvejen, de går meget op i det, og der er også nogle lukkede..
Ellers nak Party-Worlds lastbil.
edit: Nå... alle mine forslag var blevet skrevet
okay takker der vil jeg lige flyve forbi og spørge:P hmm party worlds lastbil tror ikke at de bliver så glade for mig jannick elkjær og de andre:P
Du skal bare huske at tjekke om din bil må trække den trailer du overvejer at leje. Og om det evt kræver B/E kort.
Det er pokkers dyrt at blive snuppet for overlæs. Og i særligt grove tilfælde for du lov til at tømme traileren på stedet.
Du kan læse lidt mere om reglerne her...
QuoteOriginally posted by ExobiT
okay takker der vil jeg lige flyve forbi og spørge:P hmm party worlds lastbiltror ikke at de bliver så glade for mig jannick elkjær og de andre:P
Hah... den eneste der ikke bliver glad er sq da Kenneth.
zlinky ja okay det kan så godt være at han HELLER ikke gør men når de andre ikke kan komme med ud og spille:P (kunne ikke huske hva han hed derfor nævnte jeg ham ikke haha):P
edit så lige at du havde skrevet "ac" hmm det er en varevogn som skal trække den tror nok det var noget med 3 tons den måtte og så komme det jo an på hva traileren vejer
nogen af jer som har et link til hans hjemmeside ham der ved rundkørslen ved skive vej ved politi stationen:P? eller bare et telefon nummer