!! Hjælp mig !!......den lagger nårh bomben springer eller nårh der er mange i en bane nogen bud på hvad der kan være glat--.....jeg kør med open gl og jeg har de nyeste drivere og jeg har lige formatert min pc så kan ikke se hvad problemet er

Shit..Min pc lagger i cs
-
-
for langsomt internet eller fordi det er en lorte cpu
/Bay
-
offtopic: Jeg fatter altså ikke hva der får folk til at sætte sårn et kraftigt grafikkort som x1800 sammen med en celeron det jo det glade vanvid, Cpuen kan jo slet slet ikke udnytte kortet fuldt ud
, Hva angår grunden til det lagger, Mener du ikke at det hakker?
-
Originally posted by jedimind
offtopic: Jeg fatter altså ikke hva der får folk til at sætte sårn et kraftigt grafikkort som x1800 sammen med en celeron det jo det glade vanvid, Cpuen kan jo slet slet ikke udnytte kortet fuldt ud, Hva angår grunden til det lagger, Mener du ikke at det hakker?
Nej men hvis han nu fik det gfx billigt og ville vente med at opdatere. Og man kan også sige det "lagger" Og hvis du ikk kan hjælpe ham hvad laver du så i tråden?
Prøv og tjek din computer for spyware, eller prøv at ominstallere skærmdrivere!
-
forkert forum....
-
vil tro det er din CPU som gør du har lag i cs. det er ikke den cpu til gaming
-
Originally posted by FlowingLil
Nej men hvis han nu fik det gfx billigt og ville vente med at opdatere. Og man kan også sige det "lagger" Og hvis du ikk kan hjælpe ham hvad laver du så i tråden?
Prøv og tjek din computer for spyware, eller prøv at ominstallere skærmdrivere!
altså nu skrev jeg jo ikke kun offtopic, Skrev jo også noget der havde med tråden at gøre, Fordi jeg spurgte om han mente hakker er fordi jeg sætter lag i forbindelse med for høj ping, eller har jeg misforstået noget?
-
Tvivler på det er hans cpu, har en amd athlon 2000+ som køre fint i cs !
-
athlon kan ikke sammenlignes med celeron.... celeron stinker til spil for at sige det mildt
-
Originally posted by hot_fifty
athlon kan ikke sammenlignes med celeron.... celeron stinker til spil for at sige det mildtKender tilfeældigvis en som også spiller med en celeron @ 2.4 UDEN problemer!
-
Originally posted by hot_fifty
athlon kan ikke sammenlignes med celeron.... celeron stinker til spil for at sige det mildtEeerhm... der vil jeg så gerne lige sige at jeg er ret så uenig....
Jeg har en celeron og den kører altså fint spil... ja selv de meget krævende så som bf2, css, bfme, gtavc og gtasa.... så den er altså ikk helt latterlig til spil.....
-
Kan nævne at de den gamle model af celeron stinker noget så grusomt til spil, hvor en duron 1600 f.eks. er bedre end en celeron 2,6 ghz. Men med de nyere celeron D, er der kommet lidt mere gang i dem bl.a. pga større cache og at de er bygget på prescott-kernen. Men nej, nogen gamer cpu bliver de nok aldrig.
[edit] duron vs. celeron kan ses her