Nye knapper på Tweak? :D

• Nu er jeg jo blandt de heldig der ikke skal bruge briller for at se hvad der står, så jeg synes de er pæne. Farven er pæn og skrifttypen er ikke værst :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Originally posted by Tismund
    Er det her bedre? :D

[Blocked Image: http://www.noob.dk/ny.gif]

Nej. Jeg kan sgu virkelig ikke se forskel på farverne uden at skulle se rigtigt godt efter efter. Lav dog nogle TYDELIGE farver istedet for de fisefarver der er nu. Hvad er der galt i rød/grøn/gul. Altså TYDELIGE røde/grønne/gule farver.

Originally posted by sam

Nej. Jeg kan sgu virkelig ikke se forskel på farverne uden at skulle se rigtigt godt efter efter. Lav dog nogle TYDELIGE farver istedet for de fisefarver der er nu. Hvad er der galt i rød/grøn/gul. Altså TYDELIGE røde/grønne/gule farver.

Med fare for endnu en gang, at blive overfaldet af nogle enkelte provokatører, som sidst jeg gav dig ret. Gør jeg det alligevel igen. Synes også det kunne gøres bedre, så det tilgodeser alle brugere.
    Også dem der har svært ved, at se forskel på farverne eller dem, som har svært ved at læse teksten på knapperne, fordi den er gnidret (for lidt afstand i mellem bogstaverne).
    Det er vel ikke meningen, at det kun er for dem med de friske og sunde øjne.
    Det skader vel ikke helheden i designet, at det bliver gjort "sebart" for alle ? Eller er det nok, at det bare ser smart ud ?

NB. Til den sædvanlige "flok": Drop nu de personlige og ubehøvlede bemærkninger og forhold jeg sagligt til kritikpunketerne !

• Det er svært at tilgodese alle brugere, når der er nogle der feks ikke kan se forskel på blå og hvid(no offence). Lige nu tester vi bare lige de forskellige af og nogle andre er også sendt afsted.

• Flere steder er det som det gradinet du har på knap tekst ikke dækker hele ordet og det derfor er halv gradint og halv hvidt....

Syntes eller farver osv er nice som de er nu.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Flere steder er det som det gradinet du har på knap tekst ikke dækker hele ordet og det derfor er halv gradint og halv hvidt....

Syntes eller farver osv er nice som de er nu.

Godt set! Det er en "lille" bug i Fireworks :D

Originally posted by tAshDa
    Jeg syntes de nye blå T'er er forfærdelige!!! En ting som ihvertfald gør brugen af Tweak.dk en smule mere træls!

Lol da... tud lige lidt mere :roller:

Sorry men det er da lige i overkanten at whine over sådan noget

Originally posted by tAshDa
    Jeg syntes de nye blå T'er er forfærdelige!!! En ting som ihvertfald gør brugen af Tweak.dk en smule mere træls!

om man kan lide designet eller ej på de knapper , er det vel ikke noget der ødelægger hele ens oplevelse af Tweak ?

Det er svært at tilgodese alle brugere, når der er nogle der feks ikke kan se forskel på blå og hvid(no offence). Lige nu tester vi bare lige de forskellige af og nogle andre er også sendt afsted.

Selvfølgelig kan man ikke gøre alle tilfredse. Men at f.eks. ændre teksten i knapperne til alm. i stedet for "fed" - mener jeg ikke vil skade designet. Men til gengæld hjælpe dem, der har svært ved at læse det.
    Lige så kunne farvevalget som Sam skriver, heller ikke ødelægge noget, hvis det blev ændret, så dem der har svært ved at skelne, fik det nemmere.

Selvfølgelig, gør det ikke noget der kommer nyt, men lidt hensyn burde der vel nok kunne flettes ind. Det kørte jo fint før uden kritik af knapper og farvevalg.

Ellers nice work - i har lavet :9xo

• Helt enig, der skal self også tages hensyn til alle så vidt muligt det nu er.

Mhs til fonten på knapperne.. Jeg syns personligt at det "highlighter" teksten og gør den mere fremtrædende og samtidig nemmere at læse. Kontrasten var for lille mellem tekst, glow og baggrund på de gamle og jeg syns det blev lidt "udsmurt". Men som alt andet er det jo en smagssag, så håber vi kan finde en fælles linje (næsten)alle kan lide :D

Er den her nemmere at læse?
    [Blocked Image: http://www.noob.dk/on.gif]

Det bliver spændene at se når de nye folder ikoner kommer op.. De er en smule anderledes hehe

• Nu er det mere disse knapper *[Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/replypost.gifjeg hentyder til.
    De andre synes jeg ikke er svære at tyde. IMO så er de bare ikke så pæne, men det er ikke så væsentligt, som det med læsevenligheden på *brugerknapperne". Den kunne evt. forbedres ved, at forøge afstanden mellem bogstaverne en anelse el. gøre fonten mindre "fed". ;)

Originally posted by Bentzin

Nu er det mere disse knapper *[Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/replypost.gifjeg hentyder til.
    Den andre synes jeg ikke er svære at tyde. IMO så er de bare ikke så pæne, men det er ikke så væsentligt, som det med læsevenligheden på *brugerknapperne. Den kunne evt. forbedres ved, at forøge afstanden mellem bogstaverne el. gøre fonten mindre "fed". ;)

Syntes da godt nok det er en væsentlig forbedring i forhold til de tidligere dem her MEGET nemmere at læse end dem vi havde før.

Godt set! Det er en "lille" bug i Fireworks :D

Har så også problemet i Avant som er basseret på inet explorer.....

• Amen ffs da jeg er jo små blind og kan ikke læse men ok var også oppe kl kvart i 5 imorges det må være derfor :D

Originally posted by _WHAT_
    Amen ffs da jeg er jo små blind og kan ikke læse men ok var også oppe kl kvart i 5 imorges det må være derfor :D

Det virker også som om du lige har kværnet 5-6 guldøl :))

Originally posted by Mikkel

Det virker også som om du lige har kværnet 5-6 guldøl :))

Har jeg så ikke nej men man bliver sgu da lidt træt når man er oppe ved den tid :)