Nye knapper på Tweak? :D

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Er jeg enig i - syn's de er lidt for poppede til mig. Desuden er de heller ikke så læsevenlige imo. Men vel til at leve med.
    Synes de andre knapper passede fortrinligt ind i det nye. Enkle og letlæselige ikke noget fancy. Og det er vel at foretrække fremfor et eller andet der ser smart ud. :rolleyes:


    Hvorfor er det du ALTID brokker dig?


    edit: Inden der sker alt for meget, så er det self tilladt at have sine egne holdninger - ellers ville det jo være kedeligt at være her.


    Synes bare ALTID at der kun bliver lukket lort ud af den revne der...

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Ser godt ud! Men som alt andet i livet kræver de selvfølgelig tilvænning, men umiddelbart har jeg ikke nogle problemer med at se dem / læse dem :D


    Nu er det jo ikke alle, hvis øjne er blevet brugt i mere end et halvt århundrede. :))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Nu er det jo ikke alle, hvis øjne er blevet brugt i mere end et halvt århundrede. :))


    Nej okay :)) Nu bruger jeg selv briller, og jeg har nu ingen problemer med at se dem hverken med eller uden briller ;) Dog er jeg nærsynet, men kan godt mærke at jeg skal knibe øjnene sammen for at læse ting på skærmen når jeg ikke har briller på.

  • Synes knapperne er pæne, passer perfekt til det nye design.
    Bentzin, du burde få øjnene op for pænt stilrent design.
    Måske ikke vildt læsevenlige. Men man "læser" heller ikke ligefrem hvad der står på en knap vel?

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Hvorfor er det du ALTID brokker dig?


    Og hvorfor er du bare altid en "pita" el. KS - prøv nu at læse hvad jeg skriver. Jeg kommer med nogle begrundede kritikpunkter, set ud fra mit synspunkt.
    Men det har du lige bestemt - er det der kaldes brok. :roller:
    Hvad skal sådan et indlæg bruges til. Jeg er ikke en gang forundret, havde faktisk ventet sådanne banale og perfide reaktioner fra nogle !
    Ak ja - det bli'r nok ikke anderledes. :rolleyes:


    Edit: Kan se at det perfide er blevet endnu mere påtalt hos dig. Gider ikke en gang diskutere på det plan !

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Ja det ser lidt råddent ud hehe


    Den bliver brugt flere steder, det var den der normalt hed "go". Tror bare den bliver til go igen, med ny baggrund :D


    Hehe - nok det nemmeste. ;)


    Ellers må du jo i gang med at lave lidt forskellige, og så ændre koden :P

  • Ser rigtig godt ud, :9xo. Håber Tweak.dk fortsætter i den retning med det fede design. :cheers:


    Gad godt at lære at lave så fede design (Knapperne) i Photoshop. Nogle der ved hvor der ligger en guide til den slags?


    Mvh. Christian | HuleFanden.


  • Du kan jo starte med at besvare et indlæg, uden at kalde folk for navne....

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Du kan jo starte med at besvare et indlæg, uden at kalde folk for navne....


    Så kom du også på banen - flot - men ikke uventet.
    Helt ærligt, hvad skal alt det ævl til for. Skabe splid og ubrugelige tråde ? Læs nu hvad jeg skrev i mit føste indlæg og drop det ubrugelige kævl. Tak !

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Og hvem er det lige der fastsætter, hvad der er stilrent design ? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/bentzin/assets/images/34.gif]


    Nææ, hør nu: Han udtrykker jo bare sin mening, ligesom du udtrykker din. I har begge jeres ret til at have en selvstændig mening, uden at der skal bruges øgenavne og provokerende smilies.


    Jeg synes du skal passe lidt på med at overtræde de principper ang. ytringsfrihed, som både du selv og jeg gerne ser som en fast del af forummet her på siden. :)

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Du kan jo starte med at besvare et indlæg, uden at kalde folk for navne....


    Haha som om.


    Anyways, lad os hellere stoppe her... lavede en tråden for at det skulle blive en flame war, ville bare høre om hvorfor han altid er negativ overfor ændringer, men det kan jeg vel godt opgive at få et svar på. :)

  • Prøv lige at se hvor fed designet er på de ''lukkede tråde'' den der hængelås er rigtig godt lavet. :9xo.


    BTW. Kan vi ikke stoppe :offtopic: her, der er ingen grund til at endnu en tråd.


    BTW(2). Skal denne tråd ikke være i Foto & Grafik.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Haha som om.


    Anyways, lad os hellere stoppe her... lavede en tråden for at det skulle blive en flame war, ville bare høre om hvorfor han altid er negativ overfor ændringer, men det kan jeg vel godt opgive at få et svar på. :)


    Nu har han jo heller ikke sagt at han var negativ over for ændringer - han har bare en anden mening.


    Vi kan jo ikke alle synes om det samme.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Nu har han jo heller ikke sagt at han var negativ over for ændringer - han har bare en anden mening.


    Vi kan jo ikke alle synes om det samme.


    Nej. ;)


    Men det hver gang. :)