Hjælp til et banner :)

• Hej allesammen.. Jeg skal til at lave en website, og mangler et banner til toppen af siden. Jeg har selv sat de billeder sammen som jeg gerne vil have, jeg mangler bare hjælp til lige at få gjort det færdigt.

Her kan billedet ses:
    [Blocked Image: http://img105.imageshack.us/my.php?image=serverbanner2ft.jpg]
    EDIT: åbenbart ikke.. så her er linket
    http://img105.imageshack.us/my.php?image=serverbanner2ft.jpg
    Jeg vil gerne have lavet et blå/hvidt lyn ned imellem de to billeder, og i den øverste del af midten af billedet skal der stå "Rise of Destiny". Teksten må gerne være blåhvid også. Har i flere spørgsmål må i endelig smide dem :)

• Mit website skal hedde Rise of Destiny. :)

Websitet skal være til min L2j server. Billedet der skal være det banner som hænger i toppen af en PHP-Nuke hjemmeside. Jeg kan desværre ikke poste et pic af hjemmesiden, da den ikke er færdigudviklet endnu :).

L2j er en Lineage II emulator som er 100% lovlig. Det garanterer jeg jer for.

til Expendable:
    Haha det er et godt forsøg, det gir jeg dig :)
    Men jeg håbede lidt på et bredere lyn. Et der dækkede midten godt til, fra top til tå...
    Teksten er også okay :) Teksten må gerne være lidt mindre, og ville se fantastisk ud hvis der var et lysskær bag den. Lynet må også gerne have et skær bag sig.

Men ellers appelerer jeg til jeres kreative side :) Hvis i har en bedre idé må i MEGET gerne smide den herind. :)

Bare stregen mellem de to billeder bliver dækket er jeg glad. Selvfølgelig skal billedet også være flot, og tiltrække folk til min server.. ;)

Jeg er virkelig taknemmelig for den hjælp jeg kan få. På forhånd tak.

• Wow.. Det er virkelig flot :) Må jeg bruge det til at reklamere for serveren? forresten, Spiller du selv lineage? Jeg kan se det er en elf du har brugt i billedet der :)

Jeg er rigtig glad for billedet.. forresten, det billede der med lynet (det første), det jeg mente med et "lyn" var ikke at det skulle have form helt 100% som et lyn ^^ Mere som en samling energi der lyser op. Det med lynet var ment som en ting som delte de to sider op. Til venstre er den gode side, og til højre den onde. Servernavnet blev til Rise of Destiny, fordi folk selv kan vælge om de vil være gode eller onde.. (pk'ere ;)) Derfor ku jeg virkelig godt tænke mig det billede som jeg selv har postet. Det behøver ikke være et lyn der deler midten, bare noget der gør det tydeligt at de to sider er adskilt. Teksten er helt perfekt :) Mange tak for hjælpen.

Det var ikke fordi at jeg er "glad for lyn" eller noget, der var skam en mening med det :).

Forresten, hvis du kunne lave flere billeder af den slags ville jeg være meget taknemmelig. Bare en? :) Der behøver skam ikke være lyn i.. Din kreativitet er vidst nok :)

• Ja, du må gerne bruge billedet til serveren. :D Men jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg har hentet billederne fra nettet, så det er muligt, at de er ophavsretsligt beskyttet, så enhver brug er på eget ansvar. ;) Hvis du vil have flere billeder, så kan du sende mig en mail eller tilføje mig på MSN, min mail står i min profil. :D

• googlede bare nogle billeder og fandt selvfølgelig ud af at du gerne måtte bruge disse billeder... kunne jo tænkes der var copyright på sådan noget....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    googlede bare nogle billeder og fandt selvfølgelig ud af at du gerne måtte bruge disse billeder... kunne jo tænkes der var copyright på sådan noget....

Øøhh ? :boxed:

Originally posted by Bentzin
    Her lige et hurtigt forsøg

og et mere næsten mangen (lidt mere "lys og mørk") og anden font.

Hey, de ser sku meget gode ud :) Kan du måske lave lynet lidt bredere og mere lyst? :) Jeg kan godt li at dragen er lidt mørkere.. den ser mere ond ud ;)

Originally posted by Mikkel

Øøhh ? :boxed:

Er vel meget lige ud af posen med mindre der direkte står billederne er til frit brug så må du da ikke bare hente og bruge dem. En har jo lavet dem og den person har jo sine rettigheder....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Claes
    Hey tak :) De ser sku nice ud. Har du noget imod at jeg bruger dem til min server? :)

Nej det er bare helt i orden - gør ikke noget du nævner det er Bentzin fra tweak.dk som har kreeret dem. (Bare med småt)
    Så får tweak.dk også lidt reklame der. :cheers:

• Tjaah, kan jeg da godt, men når siden blir tilgængelig for hele verden vil lidt reklame for tweak nok virke lidt underligt ^^.

Men jeg smider lige en tråd engang så i kan se det færdige resultat.. Tak for hjælpen!