Smerte!!!! Advarsel! Klamme billeder kan forekomme!!!

  • Kan også huske da jeg skulle have hevet 2 tænder ud som 15-årig, fordi de ikke ville ud af sig selv. Da fik jeg også blot en lille lokalbedøvelse, og så kunne jeg ellers ligge dér og høre hvorledes hver enkelt sene blev knækket over én efter en, mens han han stod dér og hev og trak med sin tang ... godt en lidt speciel oplevelse :)

  • Jeg var hos min læge i 2004 for at få afklaret, hvorfor jeg havde en hudfarvet vortelignende hudfortykkelse på venstre side af højre hånds tommefinger, tæt på negleroden.
    Han stak en sprøjte i min tommelfinger nogle gange og så kom han ellers med en tingest med en 3 mm nål på. Den stak han i hudfortykkelsen og pressede til. Snip sagde det og så var der et pænt hul ned i fingeren.


    Det stykke han have fjernet, blev sendt til undersøgelse og resultatet var: Ganske almindelig hud. 8o


    Min læge spurgte, om jeg på nogen måde gnider noget mod lige netop det sted på min tommelfinger.
    Næh, ikke hvad jeg lige kan komme i tanke om, var mit svar.


    Den hudfortykkelse er siden gået væk og en dag slog det mig pludseligt hvorfor. Det er simpelthen, fordi jeg har skiftet min mus ud til en MX1000, hvor tommelfingeren ikke rører musemåtten mere. 8o


  • Hahaha doh :$

  • Avs! Det gør så ondt. Har selv prøvet det.
    Og første gang jeg blev opereret havde den fucking doktor ikke bedøvet ordentligt, så han begyndte at SKÆRE i min tå med en skalpel uden nogle former for bedøvelse.


    Det var nok det mest smertefulde jeg nogensinde har prøvet.


    Jeg ser at du er fra Odense, Bubbi. Hvem opererede dig? Første læge der opererede mig var Jan Saabyes assistent. Anden gang var ude på Odense Universitets Hospital.

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Tjaa..
    Ham lægen sagde at mine storetå-negle groede skævt..
    Så må jo være derfor.. :/


    Hvis man nu syns at ens hår gror skævt, kan man så også godt få nedgroet hår? ...


    bare lige en tanke :):P ...


    Ser nu pænt nasty ud det der. Men har da set det der var værre :P ... ( en kammerat fik fjernet hele storetåneglen, det gik der betændelse i, hans tå var helt lilla og han blev så syg af det at han begyndte at hallucinere:P ...


    men må fandme gøre nas det der

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Det var også hos Saabye.. Han lød lidt svensk/norsk ham der skar i mig..


    Så er nok den samme..


    Saabye opererer ikke selv da han har haft en blodprop og er lam i den ene side af kroppen.
    Ja, det var ham halv-svenskeren.


    Jeg nærmer mig ALDRIG NOGENSINDE Jan Saabyes klinik igen. Hold kæft ham svenskeren var en spade. Han stak mig ca. 5 steder i tåen og begyndte ellers at skære lige bagefter :/

  • Hehe synes nu han var flink nok..


    Men jo.. Der skulle også ca 4-5 stik bedøvelse til i hver tå..


    Men nu er der heller ikke meget kød at stikke i oven på en tå..
    Så gør pænt nas..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Hehe synes nu han var flink nok..


    Men jo.. Der skulle også ca 4-5 stik bedøvelse til i hver tå..


    Men nu er der heller ikke meget kød at stikke i oven på en tå..
    Så gør pænt nas..


    Han begyndte at skære DIREKTE efter han havde stukket mig. Had lod det ikke virke. Og ikke nok med det - han opererede forkert.
    Da jeg så blev opereret på OUH kunne jeg OVERHOVEDET intet mærke og det hele er godt nu :)