hvordan får jeg den til at blive væk?
-
-
Er det en Google Toolbar du har installeret eller? Isåfald tror jeg lige meget hvad det er at du kan få den væk ved at trykke Vis -> Værktøjslinjer ,og så fjerne fluebenet. Hvis ikke det hjælper,så prøv Tilføj/Fjern Programmer,har selv haft et par stykker som var rimelig irriterende.
-
Originally posted by marquis1
Er det en Google Toolbar du har installeret eller? Isåfald tror jeg lige meget hvad det er at du kan få den væk ved at trykke Vis -> Værktøjslinjer ,og så fjerne fluebenet. Hvis ikke det hjælper,så prøv Tilføj/Fjern Programmer,har selv haft et par stykker som var rimelig irriterende.det med fluebenet har jeg prøvt og den kommer bare igen næste gang jeg åbner browseren!
og der er intet inde under tilføj fjern der ikke skal være der!men ellers tak!
-
FORMAT C:
ej pjat men ka du ikk bare afinstallere explorer -
jeg ved ikke om det hjælper. men prøv evt Adaware ellers må du nok manuelt ind i registrerings databasen og fjerne den tråd der får den til at komme frem
-
Originally posted by sehested
FORMAT C:
ej pjat men ka du ikk bare afinstallere explorerhvordan gør jeg det? :]
-
Originally posted by Bit Phreak
jeg ved ikke om det hjælper. men prøv evt Adaware ellers må du nok manuelt ind i registrerings databasen og fjerne den tråd der får den til at komme fremhvordan gør jeg det? :]
-
åben regedit og led eftre nogle referencer til den menu bar ved sku ikke lige hvor du skal lede måske under "local machine" -> software -> microsoft -> IE et eller andet......
-
controlpanel>fjern/tilføj programmer >windows componenter
håber du får det fjernet
-
dejligt jeg gik ind i registreringsdatabasen og søgte på oorgllywdre som det hed og puf
der kom den jeg slettede bare lortet og nu er den der ikke mere!
sweeet
mange tak begge to!
-
Originally posted by sehested
controlpanel>fjern/tilføj programmer >windows componenterhåber du får det fjernet
heyyy forresten jeg har vel ikke noget at bruge msn internet browseren til noget vel?? :] den ligger inde under tilføj fjern windows komponenter
-
min er blevet smidt væk for lang tid siden. det er kun noget reklame lort som ms lige smidt ind
-
Originally posted by Bit Phreak
min er blevet smidt væk for lang tid siden. det er kun noget reklame lort som ms lige smidt indmange tak! har lige slettet det