Sød lille laptop

  • Jeg skal kun have en kasse Royal Classic for at modtage den. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Behold den - den bliver vel penge værd engang.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Jeg tror også du gør dig klog i bare at beholde den selv.. jeg kunne egentligt godt tænkte mig sådan en maskine, så kan man spille alle de rigitg gamle spil som spaceinvaders og såen ;)


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by EcoPa
    Jeg tror også du gør dig klog i bare at beholde den selv.. jeg kunne egentligt godt tænkte mig sådan en maskine, så kan man spille alle de rigitg gamle spil som spaceinvaders og såen ;)


    //Out - EcoPa


    Har fået to, så sælger den ene

  • Gem den til næste års "Har du Danmarks tungeste laptop? " :D
    De 8.5 kg kan du sku kommet langt med.. Tror sidste år var på 7,3 kg


    --------------------------------------------------------
    newz.dk


    Salget af bærbare computere overgik i 2005 for første gang nogensinde salget af stationære. Dell og Intel vil gerne sætte fokus på udviklingen, og de er derfor i samarbejde med Alt om DATA gået på jagt efter Danmarks tungeste bærbare computer.


    Deltageren, der stiller med Danmarks tungeste bærbare computer, vinder en topmoderne bærbar fra Dell.


    For at deltage i konkurrencen skal du finde din gamle bærbar frem, veje den og sende et billede til redaktion@altomdata.dk. Skriv "Danmarks tungeste laptop" i emnefeltet. En bærbar er her defineret som en computer, der har integreret skærm, og som er designet til at kunne fungere uden at være tilsluttet lysnettet; den skal have batterifunktion. Det er til gengæld ikke et krav, at din bærbare stadig virker.


    Da en tilsvarende konkurrence kørte i Norge var der 125 tilmeldte laptops. Vinderen var en sag på 7,3 kg. Mon vi kan slå den i Danmark?


  • Hehe lyder spændende:D


    Jeg har også en IBM 5100 der vejer 25kg :D