Cry-Wolf er også fed Med nogel unge studerende der laver en myte om en masse-morder hvor de beskriver ham, og hvordan han myrder sine ofre.. Så sender de den mail rundt til mange elever på uni. Og så lige pludselig begynder disse mord at blive virkelige.. Muhahahaha
god horror film
-
-
Crossroads med Britney
-
Originally posted by Aerial
Crossroads med Britney:hb:
-
Crossroads med BritneyHvor har du ret... Jeg blev så skremt da jeg så den at jeg skred efter 15min...
-
Originally posted by CheezEDippaH
Hvor har du ret... Jeg blev så skremt da jeg så den at jeg skred efter 15min...
Det er jo det - det er meget mere skræmmende at sådan en film kan blive udgivet - mere skræmmende end de fleste gyserfilm der er på markedet
-
Det er jo det - det er meget mere skræmmende at sådan en film kan blive udgivet - mere skræmmende end de fleste gyserfilm der er på markedet
Ja den kan næsten kun slås af glitter. -
Nogen af dem er sikkert nævnt, men disse som jeg selv har stående, synes jeg er ganske okay:
The Descent (Okay uhyggelig, med lidt chok)
28 dage senere
Cabin Feber (Blodbads-agtig)
Texas Chainsaw massacre
The Eye (Okay)
Boogeyman (Alt for sej)
Afraid of the dark (Også ganske god)
Ridding the BulletTHE LAST HORROR MOVIE (Den skal ses. Anderledes end alt andet :D)
-
Ha ha, lyder til at jeg er den eneste der synes Crossroads er god
-
American Crime, meget anderledes og meget fed
-
Originally posted by urbananen
Ha ha, lyder til at jeg er den eneste der synes Crossroads er godHaha forhåbentlig en joke?
-
Ved ikk om man kalde det en horror film, men House Of 1000 Corpses af Rob Zombie, er rimelig klam på den fede måde. En masse nasty ting og en masse sort humor
-
Originally posted by Gokke
Ved ikk om man kalde det en horror film, men House Of 1000 Corpses af Rob Zombie, er rimelig klam på den fede måde. En masse nasty ting og en masse sort humorHehe ja den er griner
Den nye han har lavet: The Devils Reject er også rimelig syg.. Med en rimelig twisted massemorder familie
-
Jeg kan anbefale følgende, ejer selv samtlige:
Battle Royale
Texas Chainsaw Massacre (Den originale fra 1974)
Halloween
Cape Fear
The Devils Backbone
Silence Of The Lambs
Se7en
Peeping Tom
Night Of The Living Dead
The ThingFilm som Cape Fear, Se7en osv. er måske lidt mere i Thriller genren, men det må man jo selv vurdere - det er ikke desto mindre gode film i mine øjne.
-
Originally posted by Renegade
Haha forhåbentlig en joke?
Egentlig ikke..
-
Originally posted by urbananen
Egentlig ikke..
Heh okay
-
Heh okay
Det nok tegn på at jeg er for meget sammen med kæresten
.
Meeeen.. Så meget er der vel heller ikke galt i at kunne li en tøssefilm, eller er det bare mig? -
Ja det er det vist, urbananen
-
Hehe
Ku virke sådan
-
Originally posted by Psykozen
Den kinesiske ja, men igen har amerikanerne haft far i den og imo ødelagt den...
Smag og behag
Jeg synes sådan set os den kinesiske er den bedste. Amerikanerne er så idiotiske og tror de ejer alt!
-
Creep
The Curse of El Charro
Storm of the Century
Wrong TurnSå den for ikke så lang tid siden, og det er nok en af de dårligste low budget B-Gyser jeg længe har set, blev rigtig skuffet
Anyway.
Saw synes jeg er rigtig fed, og butterflyeffect er også god