Hvis i sidder og ser det på tv2 lige nu, hva syns i som om værten?
Hun er da til at brække sig over... Hun er simpelthen i stand til at ødelægge den ene joke efter den anden, som hun læser op
9 ud af 10
-
-
Sandt nok
-
Haha, så den os sammen med gutterne. HUN ER BARE IKKE SJOV, de jokes er til at tude over..
Jeg klager!
-
Det er da en værre gang p*s !
-
Det sjove er at jeg sad og tænkte præcis det samme som jer andre...
Hun ødelægger den ene joke efter den anden... hun burde skydes, hænges, kølles?, overhældes med saltsyre, skydes igen, ofres til thor, bades i flammende termit for derefter at blive sat i samme rum som peter lundin, og ikke nødvændigvis i den rækkefølge....
kort sagt..;
Hun er en lort der ødelægger humoren...!!!
whatev...:D
-
Så det ikke - havde ikke lyst til plat dansk humor - ville hellere se 2 af mine yndlingshold (spækket med stjerner) - spille mod hinanden, foran næsten 100.000 tilskuere.
-
Dansk TV er generelt noget bræk og når der bliver smidt sådan nogle lamme udsendelser ud kan man da heller ikke forvente det bliver bedre.
-
Jeg har kun set det i reklamerne der ser det fedt ud!
-
jeg så det.. det var da ok men hendes jokes var da for lamme
-
Originally posted by HuleFanden
Jeg har kun set det i reklamerne der ser det fedt ud!Det er det også til en hvis grad. I reklamerne ser man Lars Hjortshøj, som er alt for nice, han var også fed i programmet. Men studie værten miss heik eller whatever ødelagde det ret meget.
-
Originally posted by Luminandes
Dansk TV er generelt noget bræk og når der bliver smidt sådan nogle lamme udsendelser ud kan man da heller ikke forvente det bliver bedre.Noget er ganske ringe. Men rigtig mange af de programmer du ser er jo bare et købt koncept, og ikke specielt dansk
-
Nå det var squ ikk engang løgn da jeg hørte Annette Heick havde sagt op hos DR...
Nu har de i det mindste smidt en person med god humor ind som vært...
Casper Christensen -
Originally posted by KarGa
Nå det var squ ikk engang løgn da jeg hørte Annette Heick havde sagt op hos DR...Nu har de i det mindste smidt en person med god humor ind som vært...
Casper ChristensenHvad har DR med 9 ud af 10 at gøre?
-
Hmm jeg blander vist de to kanaler sammen
-
Originally posted by klovnemanden
Det sjove er at jeg sad og tænkte præcis det samme som jer andre...Hun ødelægger den ene joke efter den anden... hun burde skydes, hænges, kølles?, overhældes med saltsyre, skydes igen, ofres til thor, bades i flammende termit for derefter at blive sat i samme rum som peter lundin, og ikke nødvændigvis i den rækkefølge....
kort sagt..;
Hun er en lort der ødelægger humoren...!!!
whatev...:D
Haha
-
2% af alle sønderjyder ved ikke om de selv har bil
Fed info -
Originally posted by M.Beier
2% af alle sønderjyder ved ikke om de selv har bil
Fed infoHov hov,
ja det var sq humor det der
Men det er vel fordi man ikk kan kende forskel på traktoren og bilen, man bruger dem jo begge til at køre til bageren eller brugsen med
/Grau