heheh du har været en tur i blending options rigtig?
Så har du brugt bevel and embros, og det får det til at se mere 2d agtig ud, men hvis man så inde i bevel and embros, køre "Soften" baren lidt op, så udjævner, den knater og top lidt mere

Hvordan laves det her? (Tato på billede)
-
-
Originally posted by S.STAACK
heheh du har været en tur i blending options rigtig?
Så har du brugt bevel and embros, og det får det til at se mere 2d agtig ud, men hvis man så inde i bevel and embros, køre "Soften" baren lidt op, så udjævner, den knater og top lidt mereJeg kan ikke finde den der du snakker om...
Hvis du har lyst kan du ikke add mig på msn?
msn: tob_thiim@yahoo.com -
Originally posted by Angelus
Jeg kan ikke finde den der du snakker om...
Hvis du har lyst kan du ikke add mig på msn?
msn: tob_thiim@yahoo.comDu har brugt blending options - > bevel & emboss ?
Tag det helt væk, da en tatovering jo ikke har en 3d-effekt.
Og hvis ikke du har gjort det, så vælge multiply ved farverne. Så skulle du gerne få hendes varision i huden til at følge med i tatoveringen.
-
ahh oki... takker
-
ahh oki... takkerEllers ganske fint arbejde
Og udmærket billede
-
Originally posted by Macimuz
Ellers ganske fint arbejde
Og udmærket billede
når man keder sig laver man mange underlige ting hehe
-
Originally posted by Han$en
Som sagt har jeg lige formateret, så skal lige have PS smidt på igen.. Skulle være klar imorgen aften caSå er der gået 4 dage?? Du får godt nok dig selv, til at stå som en, der bare er stor i munden..
-
Originally posted by learner
Så er der gået 4 dage?? Du får godt nok dig selv, til at stå som en, der bare er stor i munden..
I er da godt nok noget efter folk på et eller andet plan kan jeg da ikke forestille mig at nye brugere føler sig velkommende når i smider sådan noget i hovedet af dem.... gælder også bentzin.
Til topic du skal ikke have drop shadow på det er helt sikkert ser det ud til du har på hende tøssen.
Hvis i skal have det til at følge kroppen og i bruger ps kan i bruge funktionen wrap tool den kan lidt triks i den stil.
-
Originally posted by learner
Så er der gået 4 dage?? Du får godt nok dig selv, til at stå som en, der bare er stor i munden..
Har sq ikke taget mig sammen til at få Photoshop på endnu
Jeg har andre ting der lige skal klares først. -
man kan også lege lidt hehe: http://www.saibot.dk/me_wingsPOOOOOORNOO !!!!!!! hehe