Rodalon Og VandkØling???,

  • Halløj...


    Påkalder mig lige endnu engang jeres expertise. :)


    Jeg står jo snart og skal til at samle alt mit vandkøling og ha svineriet skyllet igennem og renset inden den endelige blanding kommer på.. :)
    Var i matas idag sammen med konen for at købe listerine (Blanding ½ listerine ½ demi vand) MEN listerine kostede sku fanmar 66,88 kr pr 500ML.. og jeg skal altså ha blandet 6- 8 LTR vand op til mit sys.. når men snakkede lidt med dem derinde, og de sagde at jeg da bare kunne bruge RODALON Indendørs modellen, så købte sådan 2 flasker (så har jeg da nok til 50 år ca) Nu efterfølgende er jeg så bare kommet til at tænke på om jeg overhovedet ka bruge det til at rense sys med, inden der ryger Demi vand + pool rens + afspændingsmiddel + Uv guf på systemet som det jo endeligt skal køre med, for ikke at glemme aTamon.. :)


    Håber i ka hjælpe. .)

  • Hmm rodalon siger du?


    Der hvor jeg arbejder bruger vi rodalon til at holde træet i dampbadet og koldtvandskaret rent med, så på en eller anden måde renser det da, men om det duer til rengøring af vandkøling, tjaa, det tør jeg sq ikke gi et svar på :boxed: