hvor kan man få lavet en bestemt "billede" om til et smykke... :p

• for at gøre en lang historie kort. det handler om denne her tøs der bla bla bla osv osv

hun har været vild med skorpion tegnet ( hendes stjerne tegn ) længe og har fundet et billede hun altid snakker om ser cool ud.
    og nu da hendes fødselsdag er på vej ville jeg gerne give hende det "billede" i form af et smykke til hendes halskæde

men har ik kunne finde selve det allerede lavet, og kan ik finde nogen steder i sverige hvor jeg kan få dem til at lave det fra billede om til et smykke :)

så ville høre om nogen her inde kender et dansk sted hvor man kan få dem til at lave det om, selve "billedet" er vedhæftet.

Ps. rolig der er ik copyright på og jeg har snakket med selve ejeren af billedet og ... ja efter hva han sagde var han lige glad om jeg så lave chips i form af det hehe :)

havde tænkt mig at der så skulle være et lille "øje" til kæden der ved V hakket i midten af de 2 "klør"

• har kun 2 her oppe :(

1 i byen og 1 omkring 220km her fra.

ham i byen kan ik meget andet end at sælge ting. alt andet bliver sendt til ham 220km her fra, og han siger at han kan fixe ting men ikke lave ting.

skal han lave den bliver den sendt til en eller anden gut i USA som han handler med og det vil koster mig omkring 3000sek at få den lavet for i der så kommer fragt osv.

og 3000 er hun nok værd men betaler sku ik så meget for en lille dims til at have om halsen :D hehe

der må findes billigere muligheder og lidt tættere på.
    jeg kan tage til stockholm, der er den eneste der selv kan lave sådan noget, men han har vente liste til op til 6 måneder med mindre der igen kommer lidt flere penge på bordet.
    og hun har fødselsdag om 2½ måned så er lidt i tids press hehe :)

Originally posted by shahid_2dk
    Hvorfor spørger du ikke en, hvad hedder de? Smykkesmed?

Guldsmed ;)
    De kan nok godt. Men forbered dig på en pris, jeg tror næppe det er helt billigt :rolleyes:

• Jeg tror måske jeg kan formidle kontakt til en hvis det er. Jeg TROR mine de gamle kender en der laver den slags og skulle være dygtig. Men jeg ved ikke om han kan lave på bestilling.