Apg
-
-
Hvorfor skal vi læse det
- Der er da ingen herinde der snyder - vel
Ku da aldrig drømme om gøre det
-
Originally posted by Dk_
http://www.jp.dk/itogc:aid=1932300/rigtig fedt gjort af tdc det skal de have ros for
-
Originally posted by Wolf_of_dk
rigtig fedt gjort af tdc det skal de have ros for
Bryder mig ikke om APG's metoder. Derfor kan jeg også kun trække på smilebåndet når TDC ikke bukker under
-
Originally posted by Aerial
Bryder mig ikke om APG's metoder. Derfor kan jeg også kun trække på smilebåndet når TDC ikke bukker under
ENIG ENIG ENIG ENIG..................
-
Hvad kan man sige,synes det er flot af TDC at beskytte kunderne men wtf,den eneste grund til at APG stadig eksisterer er vel at de får penge for de helteagtige gerninger de laver?! Helt ærligt,en flok advokater,som helt sikkert tjener kassen i forvejen,skal ikke komme og sige at de gør det der for musikernes,osv, skyld!
-
Det er jo det der er problemet.
De udtrykker mindre og mindre at de faktisk er på musikernes side og mere og mere at de er advokater der bare skal uddele en ordentlig stribe bøder ! he he
-
Yeah, jeg vil sq altdi antage APG som en flok penge-griske advokater. Endnu et skridt på vejen mod et overvågningssamfund, beware of the BIGBROTHER 8o!
-
Det der pisser mig mest af er at de efterhånden får presset datatilsynet så langt at de uden videre kan overvåge alt og få alle informationer fra de forskellige ISP's.
Det synes jeg bare er for meget magt at give til et enkelt selskab.
(også selvom idéen bag APG i grunden skulle være go nok) -
Ja,APG skulle vel egentlig ikke have lov til at overvåge så meget,siden de er et privat selskab?!
-
He he... Nu er jeg endnu mere stolt af at være TDC-mand ...
-
hmm og hvem står og skal til og skifte fra TDC til Tele2
-
Originally posted by sehested
hmm og hvem står og skal til og skifte fra TDC til Tele2Dig ?.... Hvis Tele2 altså kan finde ud af at få styr på deres ting til tiden. :] *G*
-
ja ok jeg er osse ved og få mine tvivl men hvis deres kvalitet af deres linjer er ok så er jeg sku ligeglad med om deres supportere er noobs og det hele maybe ikk li kører helt efter en snor, hvis jeg ka spare 100kr om mdr i vores i forevejen beklemte økonomi,for det ska da li nævnes at jeg stortset ikk har været utilfreds med tele.dk lige pånær deres priser ,og så er deres support osse såån noenlunde (var der ikk noet med du var hos tdc
)
-
Originally posted by bentzin
Hvorfor skal vi læse det- Der er da ingen herinde der snyder - vel
Ku da aldrig drømme om gøre det
Hvorfor!!!!! jamen det næste bliver vel at politiet får bankerne til at give dem dine konto udtog når de ber om dem........ nu må datatilsynet eller domstolene snart banke i bordet NU MÅ DET VÆRE NOK AT PRIVATE FIRMAER KAN SPIONERE NÅR DE HAR LYST -
Glad for at man sidder med TDC som host
-
I glemmer lige en ting, TDC vil stadig udlevere info om deres kunder men der skal en dommerkendelse til før de gør det.
-
Originally posted by X-Man
I glemmer lige en ting, TDC vil stadig udlevere info om deres kunder men der skal en dommerkendelse til før de gør det.Naturligvis udlevere TDC stadig de oplysninger som de SKAL gøre, men kun når loven siger god for det. Det syntes jeg er fedt. Det andet kan man sgu ikke bruge til noget efter min mening.
-
bedre at sidde med en .SE host
-
Originally posted by Dk_
http://www.jp.dk/itogc:aid=1932300/Troede ikke jeg skulle sige det : SÅDAN TDC.....!!!!!!!! - Ikke at jeg holder med "snyderne" - men tager sgu hatten af for TDC´s måde at håndtere dette på..........(hvad fanden tror de fucking APG-tåber at de er - lov er sgu lov - og den gælder for ALLE)....