Farvel og tak


  • Hehe, ja tror bare jeg går iseng ;)
    Anyhow, Devil er faktisk ganske aktiv på den side såvidt mig bekendt, jeg er derinde som "gæst" for at tjekke salgs sektionen, og så tager jeg da et kig på bench/grafikkort hvis jeg finder det relevant :)

  • Hmm, er du ikke smuttet endnu? :))


    Sidste år lavede du samme nummer med at præd'ke din "sørgelige" situation til alle, om at du simpelthen var nødt til at forlade Tweak.dk fordi Bentzin var blevet moderator. Og selvom det naturligvis var et godt grundlag, så gjorde du det jo ikke, når det endelig kom til stykket...


    Det virkede mest som om du bare ville have opmærksomhed og medynk fra så mange som muligt, og nu gør du det så igen, lader det til ? ... hmm... ikke videre respektabelt vil jeg nu sige ;)


    Hvad med bare at skide folk et stykke, som ikke behandler dig ordentligt?


    Hvis jeg skulle have forladt siden hver gang jeg var kommet i skænderi med nogen, så havde jeg hurtigt været herfra, for flere år siden :)) - Og det er der vist flere (især ældre brugere), der kan skrive under på ;)


    Summa Summarum: Smut hvis du vil - men hvis du ikke vil, så hold dog bøtte :))

  • Som jeg har skrevet, i et tidligere indlæg, så handler det her ikke om medynk. Det handler om, måden nogle klaphatte opfører sig på, med deres personlige og egoistiske facon.
    Så det får indflydelse på den daglige debat på tweak og nogle folks lyst til, at yde ud af deres kunnen fremover.
    Det skulde jo helst ikke ende med, at dem der er de mest personlige og imo stupide, skal være dem der i det skjulte, styrer tweak.dk.


    Ud over det, så er det også ynkeligt, at nogle tror de kan skjule deres kiksede måde, at blande sig i debatterne på - er ved at sætte grinende smiley's, efter deres personlige og perfide bemærkninger. Men det siger jo en hel del om dem. For sådan går det altid, når folk ikke kan finde fornuftige input. Så går de over i, at blive snævertsynede og personlige.


    Noget som jeg også har har nævnt tidligere - så skal brugere - som føler noget for tweak.dk og har været her i mange år - ikke holde bøtte, når de føler at tingene er forkerte. . "Klap kaje og ret dig efter hvad pøblen siger." Sikke dog en gang ævl.
    Selvfølgelig skal man ha' lov til at ytre sin utilfredshed ! Vi lever altså i Danmark - i nutiden !!


  • Og som jeg tidligere har skrevet: LUK!


    Det er da utroligt så svært du har ved at forstå hvorfor jeg sætter smilies i nogle af mine indlæg. :roller: Har du ikke overvejet at det kunne være fordi jeg selv synes det virker lidt til grin det der foregår?


    De fleste af os ved jo godt at han rent faktisk ikke smutter - Han vil blot have opmærksomhed og opbakning, fra dig og mig og hver mand, til at tro at han ved gruppepres er blevet groft ydmyget og udstødt, uden det rigtig har hold i sig.
    Spørger du mig, så er det på en ret primitiv facon... :rolleyes: Fra en 10-årig ville det kaldes barnligt, men når det er fra en velvoksen mand sidst i 30'erne, så er direkte sagt pinligt efter min mening... 8o


    Det er der intet personligt eller perfidt ved at udtrykke - Det er bare at sige min mening, og det siger du jo altid selv, at man skal have lov til.



    - Over and out, herfra...!


  • Nu ved jeg ikke om det er mig du mener der skal lukke ! For så kan jeg da kun ryste på hovedet af det.
    Kors i hytten, hvor det er typisk for dig, at komme dumpende ind, i ny og næ og så sværte andre brugere til, på en så kikset facon. Det værste er, at du slet ikke kan se, hvor fordømmende og nedrig du er !


    Hvordan kan du tillade dig, at snakke på andres vegne ?("De fleste af os ved jo...")
    - og hvem tror du, du er, når du kan konkludere, at Devil vil blot vil ha' opmærksomhed. Jøsses kineser !
    Hvis der skal tales om at være til grin og primitiv - så kig lige på dig selv måske. Tillige så skriver du, at der ikke er noget personligt og perfidt er i, at kalde Devil for direkte pinlig og opmærksomhedssøgende.
    Hvad er det så ???

    Til det sidste du skriver med "Over and o.s v. ." Er det et løfte ? For så mange tak da !

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Da jeg som de fleste ved arbejder i en shop der sælger hardware.
    Må jeg åbenbart ikke have en mening om andre shops eller forsøge hjælpe
    folk på tweak med rma problemer.


    Da jeg ikke gider høre på folks bæ om jeg kun kan sige gode ting om det sted jeg arbejder og skidt om alle andre gider jeg ikke spilde mere af min kostbare fritid her på siden.


    Håber nogle vil huske mig som en flink gut der forsøger hjælpe andre og ikke bare som en der sviner andre brugere til.


    hvis det skal være på den måde gider jeg hvertfald heller ikke bruge min kostbare tid herinde mere for jeg er kostbar og meget værd hør mig her weeee!!!!! alle har brug for mig!


    :roller:



    utroligt at en så irrellevant tråd ikke lukkes, og hvad jeg da ikke har fået skæld ud over herinde!!!

  • '
    hvis du mener at denne tråd er andet end opmærksom er det da dig der er galt på den! Hvis devil har et problem skal han da snakke med andre, bare indholdet og alt hvad der faktiks kan komme ud af starten på denne tråd, tænk hvad det kan være!! Enten "nej gå ikke" jeg er ligeglad" eller "han vil bare have opmærksomhed" sidstnævnte klager du over folk skriver, jamen så er der jo kun de andre tilbage :) weeee bliv her devil, vi elsker dig vor egen devil sveske, oh yea oh yea devil oh yea oh yea devil forlade os ikke, vi kan ikke leve uden dine svar!

  • Henrik.... Far er ikke vred... Han er skuffet. Syntes du skal tage din beslutning op til endnu en overvejelse.


    Det er ligegyldigt hvor du arbejder - det er et frit land og dine holdninger til diverse forretninger er jo også for egen regning. At nogen ikke fatter det, ser jeg ikke som noget problem. Faktisk fint for mig du er hos SHG (jeg fik da en ny stang RAM takket være dig).


    Hvis du syntes det er slemt du er ved SHG, kan jeg da lige i farten fortælle jeg er ansat ved DSB. Det er ikke småting jeg skal høre på når familien er samlet LOL.


    Overvej lige din beslutning igen. Ligemeget hvad du kommer frem til, har du min respekt for den.


    Edit: Fandt så lige ud af, jeg har set forkert på mit brugernummer til min T-shirt. Faktisk nr. 486...... Og jeg vil også gerne høre lidt om dit opt. projekt.


  • undskyld jeg spørger, men du klager over han kommer ind og "sværter" andre til.... Er det ikke dig der lige har svinet ukendte bruger til i dine sidste 2-3 posts ved at kalde dem klaphatte osv. ? :boxed:
    og kan sku ik lige se hva problemet er i at folk bruger nogle smileys her og der, ikke alle er så gnavne over alt og alle er der her. ;)
    og nu er det ikke lige for at være efter lige præsis dig bentzin, men du brokker dig over kan kommer dumpene ind i ny og næ for at gøre det....
    og selv så syntes jeg altid at der bliver ballade når du begynder at "svine" folk til på din egen måde.
    Siger ikke at det er din fejl, men måske du skulle overveje at stoppe lidt tidligere, når du ved at nogle mere eller mindre er "efter dig" hver gang.


    er jo ingen grund til at gøre det værre end det er, når du kan stoppe det.



    så lige en sidste ting lidt mindre OT. Devil har vel lov at skrive det her lige meget hva det er. Det er under Off Topic så kan ik se hva problemet skulle være ved det :/


  • Hmm, Bentzin, prøv at læs det du selv skriver, det personlige plan du konstant hævder at nogle synker til, hvem er det lige som gør det gang på gang...


    - Man skal huske at feje for egen dør.


  • 100% enig, sad lige og tænkte det samme..

  • Jeg synes det er ærgeligt at et stort fora som dette ikke holder sammen i stedet for at bekæmpe hinanden. Mange herinde burde nogle gange overveje en ekstra gang hvad de skriver inden de gør det.


    Jeg arbejder selv for et af de "store" it-firmaer, men har dog ikke nævnt det af samme grund som Devil nu skriver. Folk tror at man bliver fuldstændigt forelsket og blåøjet så snart man kommer til at arbejde for et firma. Jeg er glad for mit arbejde og firmaet, men derfor betyder det absolut ikke at jeg ikke kan kritisere mit eget firma.


    Denne tråd viser blot hvor mange forskellige meninger der er om tingene, og det er også godt, men hvorfor hulen kan folk ikke gøre det på en god måde?


    Det ville være en skam hvis en gammel garvet bruger som Devil smutter. Dog skal det ikke lyde som om at helt grønne folk herinde ingen betydning har. Jeg er rigtig glad for at være herinde og incitamentet for at blive er for mit vedkommende større end et par skænderier vil få mig til at smutte.


    Jeg synes i stedet for at folk burde drage til nytte af at folk arbejde rundt omkring. Det kunne jo være at man kunne få lidt skub i tingene eller en hjælpende hånd i stedet for at tænke at personen er et "dumt svin".

  • Nu arbejder jeg selv ved b&o, og har af den grund lidt indblik i hvordan det fungere f.eks. kvalitet osv.
    Af den grund alene vil jeg da klart gi' b&o et :9xo fordi jeg ved noget om det, de fleste andre ikke ved.


    Af samme grund kan jeg da snildt forstå hvis du favorisere SHG, da du jo nok ved noget om SHG vi andre ikke ved.


    At du så lader en smugle kritik gå din på i den grad at du vil smutte, det forstår jeg ikke, men det må du selv ligge og rode med.



    bentzin: der er den dålige vipe igen. somom den stalker dig ?

  • Som jeg tolker det er den primære årsag til Henrik smutter jo, at visse folk ikke kan distancere sig fra hans arbejdsforhold kontra hans holdninger.


    På det grundlag synes jeg han har ret. Der er intet mere belastende end at folk skal bonke en oven i hovedet med sådan noget hele tiden.


    Men jeg synes ikke det er nok til at smutte. Lad ikke de små snævertsynede personligheder ødelægge det for dig!!! ;)


    Resten af diskussionen gider jeg slet ikke tage stilling til, for det er fanme ikke det tråden handler om, så kan i ikke tage slåskampen i PM?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Det var ikke meget der skulle til at stoppe dig... Når nu engang reglerne er som de er, hvorfor så ikke bare respektere dem og undgå at inddrage dit arbejde. Det kan da ikke være så svært.


    http://www.whine4free.com/


    Ej, det er gas, men det var da hyggeligt at kende dig...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • det er ikke lækkert at se dig gå.. kan du ikke bare /ignore dem og så er det det??


    og så lige OT..


    Hvorfor FANDEN SKAL tråde som disse ALTID!!! ALTID ende med en så latterlig diskution ?? :S




    Sorry to see u go Devil :(

  • hmm... jeg forstår som sædvanligt ikke en skid !


    Jeg forstår ikke hvorfor jeg hele tiden ser "stolthed" som roden til alt ondt herinde..


    1. Man skal altid have det sidste ord, så man ikke taber ansigt
    2. Man ved jo bedst selv - og hvis andre ved bedre, går man tilbage til punkt 1
    3. Man indrømmer sjældent fejl
    4. Man har slettet alle *dannelse*-filer fra sin interne disk.


    Og ovenstående punkter gør :


    1. Trådene skifter fra saglig debat til meningsløs diskussion
    2. Trådene bliver lange pga punkt 1
    3. Brugere får nok og smutter


    og alt i alt gør det som nu, at Teamet skal opføre sig som politibetjente fordi folk er stoppet med at tale til hinanden som mennesker - de sidder bare og sviner et eller andet "nick" til ??



    Det er desværre en sørgelig udvikling som man jo ikke kun ser på Tweak - den er overalt på nettet.
    Jeg håbede da bare lidt på at vi kunne holde sådan noget på et minimum herinde - det er jo en del af sammenholdet - at respektere hinanden og tale pænt og mest af alt føle sig velkommen blandt venner :cheers:


  • Men kan i som "politibetjente" så ikke være/blive bedre til at stoppe den slags tråde? At "en af vores egne" forsvinder på grund af det, synes jeg ikke er særlig fedt..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo