MSN - Angående Block / Slet

• Hey ...

Blev lige spurgt af en Kammi om at hvis en person har Blocket / Slettet ham fra sin MSN liste, vil han så stadig være i stand til og se denne person bare som "Offline".

Kunne ikke selv lige svare ham, så tænkte man lige hurtigt kunne finde det her,

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Okay, mente det nok var bare ikke sikker. Og det samme hvis personen også sletter en fra sin liste ?

|^|Dell Inspiron 6400

Originally posted by Henrik-
    Okay, mente det nok var bare ikke sikker. Og det samme hvis personen også sletter en fra sin liste ?

Hvis han KUN sletter dig fra sin liste, vil du stadig kunne se ham online, men hvis han blokerer dig kan du kun se ham offline. Så er det også ligegyldigt efter blokering om han sletter dig også. Stadig offline.

• Okay, takker vil jeg sige videre.

|^|Dell Inspiron 6400

Originally posted by GrillRotten
    Ja, det er et lille "hul" i MSN Messenger. Når man sletter en person fra ens MSN, så burde man jo selv blive slettet fra den anden persons MSN. Men sådan er det jo desværre ikke.

Det synes jeg så ikke. Det er godt nok at f.eks. hvis jeg sletter en jeg ikke skriver til osv, som mange fans jeg har på min liste, men jeg bliver ikke slettet fra deres, hvilket er okay for de skriver til mig engang i mellem med spørgsmål osv, men jeg skriver ikke til dem. Håber du ved hvad jeg mener, det blev lidt kludret :D

Originally posted by flying-trickster

Det synes jeg så ikke. Det er godt nok at f.eks. hvis jeg sletter en jeg ikke skriver til osv, som mange fans jeg har på min liste, men jeg bliver ikke slettet fra deres, hvilket er okay for de skriver til mig engang i mellem med spørgsmål osv, men jeg skriver ikke til dem. Håber du ved hvad jeg mener, det blev lidt kludret :D

Ja, ved godt hvad du mener. Skulle også have skrevet SLETTET & BLOCKED. Hvis man sletter folk OG blokker dem, så burde man selv blive slettet fra deres MSN.

Originally posted by GrillRotten

Ja, ved godt hvad du mener. Skulle også have skrevet SLETTET & BLOCKED. Hvis man sletter folk OG blokker dem, så burde man selv blive slettet fra deres MSN.

Ja okay, det er jeg også enig med dig i, ingen grund til at de skal se os på listen, heller ik som offline! Useless ...

• Kan huske en client. Tror den hed imes eller sådan nået. Der kunne du se hvem der havde slettet eller blokeret dig.

Kunne man også med MSN Discovery. Men det er vidst lukket :D ;)

Originally posted by SGN_X
    Kan huske en client. Tror den hed imes eller sådan nået. Der kunne du se hvem der havde slettet eller blokeret dig.

Kunne man også med MSN Discovery. Men det er vidst lukket :D ;)

Der har været rigtig mange der stjal info eller kode osv, eller bare en eller anden form for spyware/virus, så gider ikke prøve nogen af dem ..

Originally posted by HuleFanden
    Synes der er alt for mange fejl i messenger.

Jeg kan knapt nok logge på nogle dage så bliver jeg rushet af små børn..

Det er jo ikk en fejl i messenger at du gir din msn til alle og enhver

Btw hva er små børn i dine øjne? :))

Originally posted by Burger
    I MSN kan du jo også se hvem der har dig på sin liste.

True, men så vidt jeg husker, så ser man deres emails på den liste.

Hvis man som mig f.eks. bruger MSN PLUS og navngiver folk (for det kan MSN jo desværre ikke), så står man med en liste med f.eks 100 folk, eller mere, som har en på deres MSN ... Hvem kan huske hvem der hvem ? ... og hvem man selv har på sin MSN ? ... Aaaalt for meget arbejde.

Ville være lettere hvis MSN bare fik fixet så folk blev slettet fra ens MSN hvis de blokkede en. Om omvendt.

Ud over det, så kunne MSN nu godt indholde de mest basale features som MSN PLUS giver. MSN uden MSN Plus er jo KAOS ... :boxed:

• Da jeg prøvede MSN Plus, lagde jeg godt mærke til at den viste emails så snart man omdøbte kontaktpersonerne...

Det gør den dog ikke i MSN Messenger uden PLUS (Hedder det så minus...?)

Dog ville jeg utroligt gerne ha den til at huske mails, da nogle folk har nogle forfærdeligt lange msn navne, så man ikk ka se om der står (Blokeret) i parantes efter deres navn

• Odds'ne for en person som har dig på block også har fjernet dig fra sin liste er store, du kan se hvem der har dig på deres liste... :)

EDIT: Ups, havde kun læst første post, stod der vidst iforvejen fra Burger..