PRC-Data - Nogen erfaringer?

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Det eneste de har med hinanden at gøre er, at de begge ligger i Viborg... Og de var da i sin fulde ret til at gøre som de gjorde med den CPU.


    En RMA sag er da en RMA sag ligemeget hvordan den kommer til forretningen. Man har stadig sin reklamationsret ligemeget hvordan den er købt, men man har naturligvis ikke sin 14 dages returret.


    Men både PRC-Data og Proshop er fornuftige butikker med et højt serviceniveau sammenlignet med andre danske butikker.

  • Jo men der er vist nok lidt andre regler ang. en tray CPU. Jeg tager muligvis fejl her, men går da stærkt ud fra at det er derfor de ikke ville rma den. Under alle omstændigheder er det ikke normalt at få en ny CPU med på farten allerede samme dag som man afl. den i butikken.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Det eneste de har med hinanden at gøre er, at de begge ligger i Viborg... Og de var da i sin fulde ret til at gøre som de gjorde med den CPU.
    Jeg har handlet meget hos PRC-Data og har altid fået god service ved køb og RMA.


    I får dem til at lyde meget dyre. Ang CPU,RAM & GFx er de da altid i top 10 på edbpriser... Stort set..


    Jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt at det havde noget med hinanden at gøre. Jeg har bare sagt at Midt Data har sagt at PRC Data efter sigende skulle have været blevet bedre på det område.


    Kan ikke se hvordan de skulle have lov til at NÆGTE at sende den ind til AMD for at tjekke om det er en teknisk fejl eller om jeg virkelig har dummet mig - det gør andre butikker da gerne.


    Men det kan være de er blevet bedre, ved jeg ikke - men jeg har flere venner som heller ikke vil der ud pga andre situationer - hvor vi så har oplevet top-dollar service ved Midt Data.

  • Jeg har kun god erfaring med PRC-DAta.. Har købt virkelig meget hos dem, og der har aldrig været problemer

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har udelukkende gode erfaringer med PRC Data.


    Sidste år købte jeg fx et Radeon x800xt pe grafikkort. Det brændte af selv samme dag, og jeg ringede til dem omkring en RMA sag.


    Her sendte de et nyt x800xt pe samme dag selv om de ikke havde fået det defekte retur endnu. Men for at det ikke var nok, var det nye x800xt pe jeg modtog defekt ved modtagelsen. Og her fik jeg samme gode service, og de sendte et nyt x800xt pe til mig samme dag før de fik det defekte retur.


    Godt nok kom der en ny faktura med girokort med de sendte grafikkort, men de blev krediteret så snart de modtog de to defekte grafikkort.


    Det kalder jeg god service. :D