Foto weekend hos _WHAT_
-
-
Skide gode billeder!
Og hun ser da også køn ud hende din dame, origin
-
Nydelig kvinde
Og gode billeder iøvrigt !
-
Finde, billeder
Den sidste synes jeg er bedst
Thomas
-
Originally posted by Carsten_DK
Hva´øh. Er der ikke nogle eksempler (billeder) på, hvad I har lavet i weekenden?
Eller er de ikke beregnet for offentligheden ;o)Haha. Tror de tog mange "private" billeder af hinaden eller hvad?
-
Originally posted by SlackeR
Haha. Tror de tog mange "private" billeder af hinaden eller hvad?
Hvis det er er tilfældet folk tror det kan jeg afvise det den slags vil jeg ikke have i studiet det skal være billeder der kan stå fremme i stuen. Derfor er det jo ikke sikkert de har lyst til at vise dem frem til diverse fans på nettet
-
Originally posted by _WHAT_
Hvis det er er tilfældet folk tror det kan jeg afvise det den slags vil jeg ikke have i studiet det skal være billeder der kan stå fremme i stuen. Derfor er det jo ikke sikkert de har lyst til at vise dem frem til diverse fans på nettet
Hvem siger at frække billeder ikke kan stå fremme?
-
Originally posted by engel
Hehe. Og med vores stedsans, skulle det ikke undre mig hvis vi kører forkert 42 gange på vej til Herning, vi kørte osse ret forkert sidste år hvor vi ville til Givskud. Men vi fandt det da
Ak, fra Sjælland er det ligeud, så lidt til højre mod Århus og så lidt til venstre, så er du i Herning
Edit: Så ikke hvor gammel tråden var
-
Tænkte jeg også lige ville smide et par fra den dag
1
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/_MG_9470.jpg]Der kan ses flere lige her