Foto weekend hos _WHAT_

• Jeg har snakket med et par herinde fra og vi har aftalt at mødes og tage en masse billeder.

Vi har nu fundet dato for dette.
    Det bliver i weekenden 24-26 februar.

Jeg ligger lejelighed til og byder på en tur i mit studie hvor jeg vil forsøge at finde en model vi kan skyde lidt på.

Dette skal ses som et tilbud til dem som går temmelig meget op i det. Derfor stilles det også som et krav at man har en form for dslr da man ellers ikke kan benytte ting som flashudstyret.
    Det er ikke for at skal være en dum skid men for at give dem som har udstyret muligheden for at prøve at lege lidt mere.

Hvis dette kunne have interresse så smid mig en pm og sitet eller kontakt mig på msn... i må selvfølgelig også skrive her i tråden hvis det er :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det lyder som et virkelig hyggeligt projekt. En skam man ikke er så meget inde i at tage billeder :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• At fortælle hvorhenne i landet det er, det ville være et plus! ;)

• Glæder mig allerede :D Det skal nok blive rigtig spændende.

Håber godt nok bare at jeg når at få min Sigma EX 24-70/2.8 DG Macro inden :(

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Som Tismund siger så befinder jeg mig i herning og det gør arrangementet selvfølgelig også :)

Du skal sgu nok nå at få den engle...

Happy du skal være velkommen og der er selvfølgelig mulighed for at overnatte :)

Originally posted by HuleFanden
    Hvor dyrt grej skal man have :))

Det har han jo nærmest skrevet. Et dslr altså nærmere sagt et spejlrefleks, og de kan jo koste alt fra 5000 kr. til 70000 kr. eller mere.

Originally posted by rasmusvn

Det har han jo nærmest skrevet. Et dslr altså nærmere sagt et spejlrefleks, og de kan jo koste alt fra 5000 kr. til 70000 kr. eller mere.

Okay, glæder mig til at se resultater. :cheers:

• Nah det er lidt for langt, og jeg har jo kun middelmådigt grej. 20D, 580EX og en 28-70 canon linse. Ikke noget specielt.

• Det er jo fint grej du har happy sgu da næsten lige så godt som mit :)

Grunden til jeg skriver det med grej er at folk med kompakt kameraer alligevel ikke vil få meget ud af det. De kan ikke bruge flashudstyret da deres kameraer ikke har disse muligheder :(

Ellers skulle folk da være velkommende :)

• Fedt initiativ WHAT. Håber dem af jer herinde, som er fikse til det med at tage billeder benytter jer af dette fine tilbud, for det er da noget af en mulighed at få lov til at bruge noget dyrt og prof. grej ( Går jeg ud fra sån en blitz-ting er ) :D Vil glæde mig til at se billeder, håber i finder en smækker model :))

• Til det med model hvis der er nogen i Herning eller omegen der kender en som kunne være intreseret i det. Så giv endelig lyd ikke kun med hensyn til dette arrangement men også generelt.

Der er selvfølglig fuldt proff. behandling af alle modeller det er et seriøst fortagende med et ansigt ud af til og derfor foregår tingene også på den måde.

Originally posted by origin
    huhu .. glæder mig rigtig meget :D har lånt de gamles bil så mig og engel slipper for alt det tog halløj :D

Herlich :D

Så siger jeg bare GO mig, for jeg skal styre kortet så vi ikke kører forkert ligesom da vi skulle til Givskud sidste år :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• hehe sgu da fedt med bilen gør da det hele lidt nemmere :) Kan i da slæbe den stationære med hvis det endelig skulle være de bærbare ikke er optimale til at arbejde med billeder der er plads til det :D

Det med givskud må vi lige gøre når det bliver lidt mere sommer så kan vi bare mødes i parken det er jeg også klar på :)) Der kunne alle tweakere jo sagtens være med hvis det skulle være :D

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

• Desværre man ikke i Herning den weekend, men hos kæresten. Ellers kunne jeg nok have lånt mit fars kamera. Bor alligevel i Herning, så det ville have været herre oplagt :)

Men godt initiativ. Lyder super spændende :)

Originally posted by engel
    Glæder mig allerede :D Det skal nok blive rigtig spændende.

Håber godt nok bare at jeg når at få min Sigma EX 24-70/2.8 DG Macro inden :(

Macro .. på en model.. engel for fanden. Fy fy (:'

ej , det lyder sku da rigtig hyggeligt!!! ville ønske jeg selv var lidt mere inde i foto verdenen.

thumps up _What_ !!