Baah kioskbakser.. Det tror jeg ikke du ville sige hvis der stod en stor grim mand udenfor dit vindue en mørk aften,hvor du tilfældigvis kigger ud,jeg tror nærmerer du vil trykke en n****!

rimelig spoookie vindues kigger!
-
-
Bruger linser
ka de ikk være fedtet
-
Originally posted by marquis1
Baah kioskbakser.. Det tror jeg ikke du ville sige hvis der stod en stor grim mand udenfor dit vindue en mørk aften,hvor du tilfældigvis kigger ud,jeg tror nærmerer du vil trykke en n****!hvis der stod en mand uden foran mit vindue, så ville jeg straks søge kontakt med guinnes rekordbog, for jeg bor på anden sal
så der kan man snakke om en stor fyr eller nærmere en høj fanden (også ville jeg nok ligge en lille dej i underbukserne) -
Hahha,du er morsom gINCAKe.. En lille dej :))!
-
Hvis der stod en foran mit vindue.. hmm.. havde gennemhullet ham med min Steyr Aug
-
Jeg havde vist ham min "pjort" - så var han nok løbet skrigende bort
og aldrig kommet tilbage
-
Originally posted by bentzin
Jeg havde vist ham min "pjort" - så var han nok løbet skrigende bortog aldrig kommet tilbage
men først givet ham et forstørelsesglas?
-
Originally posted by Glade Mormor
Hvis der stod en foran mit vindue.. hmm.. havde gennemhullet ham med min Steyr AugLidt for meget CS på hjerner eller bare et "udtryk"?
-
Originally posted by Getalife
men først givet ham et forstørelsesglas?
Kommer an på om kæresten også er der
arh - hmm nu kommer vi vist for "langt" ned
-
Originally posted by cla
Lidt for meget CS på hjerner eller bare et "udtryk"?
Ingen af delene! Jeg har en Steyr Aug! Hardball ser du! Hvis jeg lige giver ham 56 kugler i nakken osv. så skal han nok holde sig væk! Mon ikk?? Ellers kan han også få lidt M4A1'er.. ahhh ja! Elsker det!
-
Hvis du havde fjernet alle dine fedtfingre fra vinduet, så kunne i måske se ham
-
Bortset fra det, så hører den her thread vist til under Off-Topic... Altså med mindre han forstyrrede jer imens i spillede
-
Ja og nu må det vist være nok med alt det vindueskiggeri. Det har vist ikke meget med spil og software at gøre mere.
Tænk sig - ca. 70 indlæg om et sløret billede, som ikke viser noget konkret - tjah -
Hvorfor er der nu nogen der skal lege politi,igen.. Ffs,er det så slemt!
Ps. Ved godt det er et latterligt indlæg jeg laver,men det kan da ikke passe at folk skal "koge" over hver gang der er en der har sat det et forkert sted,og så endda at der kommer 70 indlæg og de kun selv fik lavet 1 eller 2 deri,uhh hvor er det synd.. :]
-
vask hellere vinduer hvis han skulle komme igen
BILLEDE HER
jeg er godt nok ligeglad hvis nogen provokerer mig eller noget andet så for de et par på hovet lige meget hvor gamle de er(over mig) -
Hvorfor er der nu nogen der skal lege politi,igen.. Ffs,er det så slemt!Ps. Ved godt det er et latterligt indlæg jeg laver,men det kan da ikke passe at folk skal "koge" over hver gang der er en der har sat det et forkert sted,og så endda at der kommer 70 indlæg og de kun selv fik lavet 1 eller 2 deri,uhh hvor er det synd.. :]
Har ikke en skid med at "koge" el. politi at gøre. Det er bare min mening og den har jeg da forhåbentlig lov til at have - eller hva'Ta' det roligt marquis
-
Originally posted by Mazie
Bortset fra det, så hører den her thread vist til under Off-Topic... Altså med mindre han forstyrrede jer imens i spillede -
Jeg kunne ikke finde et andet ord end koge
Ja,ja skal nok slappe af,synes bare altid det er dig der brokker dig over forkert placeret tråde :]
Og JO,self har du lov til at have din mening,altid :)! -
Originally posted by neo
vask hellere vinduer hvis han skulle komme igen
BILLEDE HER
jeg er godt nok ligeglad hvis nogen provokerer mig eller noget andet så for de et par på hovet lige meget hvor gamle de er(over mig)hvilket prg. har du lavet billedet i ??
ED...
ligemeget kunne åbne det med irfanview -
Jeg kunne ikke finde et andet ord end koge
Ja,ja skal nok slappe af,synes bare altid det er dig der brokker dig over forkert placeret tråde :]
Og JO,self har du lov til at have din mening,altid :)!
Jeg synes nu ikke jeg brokker mig. Men det er rigtigt at jeg nævner det en gang imellem og pudsigt nok så er det for det meste "learner", som ikke helt har fattet hvordan dette forum kører. Må håbe at han snart "lærer" det