Dungeon Siege 2 Combination

  • ja nu fik jeg løst til at spille dungeon siege 2 igen dog bare på lan med 3 andre spillere men vi er kommet til den der elevator hvor man skal lave en combination jeg klare den for noget tid siden men det tog mig 3 dage og ikk så fedt hvis vi skal bruge hele vores lan på at finde combinationen så hvis der lige er en som gider smide den ku det være rigtig nice :S


    -ZiliCa

  • http://gr.bolt.com


    Der er vist en meget gennemført Walktroug..


    Men lad pas på, det spioler gamet hvis i læser for meget i den Walktroug


    Kan ikke selv huske kompien, for lang tid siden man spillede det..


    //Out - EcoPa

  • altså jeg kan ikk lige finde det med combinationen hvis du kan smide et link elr selv lige gider undersøge det ville jeg blive meget glad plus så slipper jeg for at lære for meget om spillet : )

  • okay har et lille nyt problem en ny mate er kommet til lan men værd gang vi starter gamed siger dne Direct et elr andet med det ikk er installed men det er det forslag ? og så crasher det self

  • ecopa tænkte på om du ved hvordan man fjerner sine mænd altså min main hero har taget nogle af de der hjælpere med sig andre (heros) men det er ikk muligt at feks "set them free in the wild" som man kan gøre med de andre små monster.. som man kan købe og når de bare er inde i reserve kan jeg ikk få en ny mand nogle ide'r ?


    -ZiliCa