Indlæg af ZiliCa

    Halloj.


    Jeg har lige sat min nye computer sammen Asus Z87-Deluxe, i7 4770K


    Da jeg endelig fik installeret windows begyndte jeg at få "windows could not start. Missing or Corrupted file winload.exe" Jeg rebootede og så virkede det fint.


    Jeg prøvede derefter at lave en sfc /scannow
    Den fandt intet, jeg installerede derefter alle drivers og dvs ting.. Dog 3-4 genstarts efter fik jeg samme fejl med winload.exe Jeg har lavet en scan ude fra bios som ingen fejl finder.. Den vil dog slet ikke starte op nu oO


    Tak på forhånd


    Zilica

    Jeg fandt ud af efterfølgende ved at google mig frem til som du skriver. Jeg havde sat den i cpu_opt. Den driller dog stadig lidt med at starte op nu så er lige ved at lave en ny installation af windows, så vender jeg nok tilbage hvis det stadig driller ;)

    Hallojsa.


    Ja så fik jeg endelig mit Asus z87-deluxe, 4770K cpu.


    Jeg har nu samlet hele computeren men jeg får lige plustelig CPU fan error! Og derefter vil den ha man clicker F1 for at komme i bios.. Det hjælper mig dog ikke rigtigt da jeg ikke ved hva problemet er..


    Har en Corsair h100i Extreme vand køler sat til, jeg har dog nu pillet fan kontrol kablet fra i håb om det var det men det hjælp intet.. Håber der en som har en idé til hvad det kan være om man evt skal sætte noget til elr slå fra...


    Tak på forhånd


    Zilica

    Nyt spørgsmål da Haswell bundkortet kører med socket 1150 sidder jeg med den tvivl om min Corsair h100i vil passe som ellers kun passer til
    Socket 1156 / Socket 1366 / Socket AM3 / Socket 1155 / Socket 2011 / Socket FM1 / Socket FM2 / Socket AM2


    Fra hvad jeg har ku google mig til er socket 1150 stadig samme monterings huller.. Nogle af jer som kan bekræfte dette?

    Halloj Tweak brugere.


    Jeg sidder og skal ha mig et nyt bundkort, cpu.. Havde enlig tænkt mig at købe en i7 2600k. Da idéen er den skal overclockes..


    Jeg har pt en i7 2600 (ikke K) modellen, den kan derfor ikke overclockes ret meget samtidig har jeg utrolig mange problemer med mit nuværende bundkort som faktisk ikke er mere end 1 måned gammel.


    Nuværende bundkort Z77 Extreme4-M.
    Efter jeg fik mit nuværende bundkort har jeg haft utrolig mange problemer med FPS drops/ustabil fps samt kan jeg slet ikke køre skype længere på min pc.. Har prøvet gamle, nye versioner men så snart jeg åbner skype går min cpu usage fra 5% > 45% hvilket giver bestemt ingen mening..


    Anyway jeg fast besluttet på jeg skal ha et nyt bundkort, cpu om det forbliver en i7 2600k ved jeg ikke i nu.. Håber på der nogle af jer som kan komme med nogle gode tips...


    PC'en bliver primært brugt til League of Legends hvor jeg streamer.
    Jeg ved der er nogle nyere bundkort som er bedre til streaming/gaming så det er selvfølgelig sådan noget jeg på udkig efter
    Og cpu en Sandybridge som kan overclockes igennem, har en corsair h100i vandkøling.


    Pris klasse havde jeg håbet på en 4000kr ca for cpu, bundkort.


    Siger tak for hjælpen på forhånd (:

    tjaa okay så fik jeg en fejl mere mig og min mate sidder lan igen vi ville game Dungeon Siege 2 men han spiller med Crack og jeg spiller med cd


    skal lige siges han kun bruger crack fordi hans cd blev væk


    men vi kan ikk spille i samme spil når han bruger crack så vi bruger den ene cd til at starte op og så hiver vi den ud igen...


    men det er som om hans mænd er laved på selve cracken så han kan kun se sine mænd når han bruger cracken så snart han bruger cd har han ingen mænd nogen som har en ide ?

    ecopa tænkte på om du ved hvordan man fjerner sine mænd altså min main hero har taget nogle af de der hjælpere med sig andre (heros) men det er ikk muligt at feks "set them free in the wild" som man kan gøre med de andre små monster.. som man kan købe og når de bare er inde i reserve kan jeg ikk få en ny mand nogle ide'r ?


    -ZiliCa

    okay har et lille nyt problem en ny mate er kommet til lan men værd gang vi starter gamed siger dne Direct et elr andet med det ikk er installed men det er det forslag ? og så crasher det self

    altså jeg kan ikk lige finde det med combinationen hvis du kan smide et link elr selv lige gider undersøge det ville jeg blive meget glad plus så slipper jeg for at lære for meget om spillet : )

    ja nu fik jeg løst til at spille dungeon siege 2 igen dog bare på lan med 3 andre spillere men vi er kommet til den der elevator hvor man skal lave en combination jeg klare den for noget tid siden men det tog mig 3 dage og ikk så fedt hvis vi skal bruge hele vores lan på at finde combinationen så hvis der lige er en som gider smide den ku det være rigtig nice :S


    -ZiliCa

    Hey,


    Leder efter SoundTracket til Ultraviolet


    Har stort set prøved alt men kan bare ikk finde navnet på artisten elr noget


    hvis der er nogen som kan hjælpe ville jeg være meget glad :)


    Link : Trailer


    Trailer link til Ultraviolet


    Leder efter Soundtracket i det hun er omringet og begynder at skyde :)


    -ZiliCa