jeg KAN altså ikke forstå deres tankegang?!

  • Overskrift i morgen: "Supermarked udsolgt for brød - Bageri stormet"
    Det er sgu somom de udnytter enhver chance for at samle store grupper af mennersker og storme et eller andet.


    Mon Stormeren er fra mellemøsten??

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    JEg har ALTID sagt at muslimerne ikke er et organ og bare efter alle andre :razz: :cheers:


    Nu jeg tænker over det... I bund og grund er det JP's tåbelige tegninger, som har startet al den ballade her. De tegninger er så godt nok blevet grundigt misbrugt af folk, som har udnyttet dem til egen fordel.
    I sidste ende, kan jeg ikke se noget formål med de tegninger og jeg synes, at det var tåbeligt at udgive dem, uanset ytringsfrihed eller ej.


    Hvad kan vi danskerne så lære af det?
    Jo, lad os danskere sympatisere med muslimerne og straffe den som straffes bør, nemlig JP. Jeg har lært en masse om boykot i den senere tid, så jeg vil følge muslimernes eksempel og lave en boykot og samtidig opfordre andre til det samme. Jeg vil nemlig boykotte JP for livstid. Det synes jeg resten af DK bør gøre også, så kan de kan få en omgang af det danskerne har fået på grund af deres skod avis. :evil:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Nu jeg tænker over det... I bund og grund er det JP's tåbelige tegninger, som har startet al den ballade her. De tegninger er så godt nok blevet grundigt misbrugt af folk, som har udnyttet dem til egen fordel.
    I sidste ende, kan jeg ikke se noget formål med de tegninger og jeg synes, at det var tåbeligt at udgive dem, uanset ytringsfrihed eller ej.


    Hvad kan vi danskerne så lære af det?
    Jo, lad os danskere sympatisere med muslimerne og straffe den som straffes bør, nemlig JP. Jeg har lært en masse om boykot i den senere tid, så jeg vil følge muslimernes eksempel og lave en boykot og samtidig opfordre andre til det samme. Jeg vil nemlig boykotte JP for livstid. Det synes jeg resten af DK bør gøre også, så kan de kan få en omgang af det danskerne har fået på grund af deres skod avis. :evil:


    Jamen så lad os da også gå tilbage i gemmerne og straffe alle de andre der har afbilledet andre religioners ikoner :roller:


    Ja, det er smådumt at provokere sådan som JP gjorde, men de har ikk decideret skylden, da det er sket mange gange før og bare tanken om at lige præcis muslimer skal være hellige på det område, fordi at de kan samles og være barbariske gør mig dårlig!


    Desuden er der pressefrihed og sagen er skudt helt ud af proportioner.. De ting de har gjort, som de syns sku opveje hva vi har gjort er så langt ude!

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jamen så lad os da også gå tilbage i gemmerne og straffe alle de andre der har afbilledet andre religioners ikoner :roller:


    Ja, det er smådumt at provokere sådan som JP gjorde, men de har ikk decideret skylden, da det er sket mange gange før og bare tanken om at lige præcis muslimer skal være hellige på det område, fordi at de kan samles og være barbariske gør mig dårlig!


    Desuden er der pressefrihed og sagen er skudt helt ud af proportioner.. De ting de har gjort, som de syns sku opveje hva vi har gjort er så langt ude!


    Well, det har ligesom ikke noget med sagen at gøre, hvad der før har været afbildet. Vi danskere får skylden for noget vi ikke har gjort nu og det synes jeg ikke er fair. Vi er hadet i store dele af verden og for hvad ?
    Hvorfor skal danske virksomheder, som intet har med det at gøre, miste 14+ milliarder i indtægter pr år, på grund af en dum avis, som ikke tænker sig om? Det er da billigere at boykotte den, så den lukker. Den rette er straffet og alle er tilfredse. En avis mindre ville da ikke genere mig ;)


    Kan godt være at vi har ytringsfrihed her i DK, men der følger altså ansvar og omtanke med. Omtanke har JP ikke haft noget af, så anvaret kan de selv komme til at hænge på. Jeg vil ikke hades for noget jeg ikke er skyld i. Så enkelt er det bare.

  • Selvom det JP har gjort ikk er specielt, nyt og på ingen måde lovovertrædende, så ska vi udlevere dem, så vi ka redde en smule profit..?


    De firmaer der er boykottet skal nok overleve... Der er mange firmaer der ikk sælger noget i udlandet og det er kun dernede de er boykottet - Hvilket også er midlertidigt



    Ville du ha det fedt med, at du havde gjort noget fuldt ud lovligt, men senere hen blive straffet for det alligevel, for at skåne danmark?

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Well, det har ligesom ikke noget med sagen at gøre, hvad der før har været afbildet. Vi danskere får skylden for noget vi ikke har gjort nu og det synes jeg ikke er fair. Vi er hadet i store dele af verden og for hvad ?
    Hvorfor skal danske virksomheder, som intet har med det at gøre, miste 14+ milliarder i indtægter pr år, på grund af en dum avis, som ikke tænker sig om? Det er da billigere at boykotte den, så den lukker. Den rette er straffet og alle er tilfredse. En avis mindre ville da ikke genere mig ;)


    Kan godt være at vi har ytringsfrihed her i DK, men der følger altså ansvar og omtanke med. Omtanke har JP ikke haft noget af, så anvaret kan de selv komme til at hænge på. Jeg vil ikke hades for noget jeg ikke er skyld i. Så enkelt er det bare.


    Den muslimske del af verden har haft 4 måneder til at reagerede på tegningerne, 4 måneder! Men reaktionen kom først, da Abu Laban og hans slæng så chancen for at stille Danmark i et dårligt lys, og rejste derned for at sprede falske rygter om tegningerne og Danmark generelt set. Ja, tegningen med Muhammed med en bombe i turbanen var for luset, men det er hverken JP eller danskerne der står bag Muhammed som pædofil eller med grisetryne, det kan vi takke de åh så hellige Imaner for.


    Abu Laban, Fru. Laban (som egentlig også er en kusine) og de 9 børn han har, er blevet forsørget af det danske samfund i meget lang tid, og alligevel laver han sådan nogle numre. Han er godt uddannet i det land han kommer fra, men alligevel har han ikke haft spor lyst til at blive integreret i det danske samfund, og der er desværre ikke nogen der har tvunget ham til det. Samtidig lyver han stærkere end en hest kan rende, og kalder det bare selv for sandheden + moms. Det hører jo ingen steder henne.



    Mht. topic, så er der nok ikke nogen der kan sige hvordan de ville reagere i sådan en situation. Det gør det selvfølgelig ikke OK at opføre sig sådan - hverken besætningsmedlemmerne eller de pårørende.


  • Jeg vil ikke taget skraldet for JP's underlige ideer og jeg synes heller ikke, at andre end dem selv skal tage det.


    Det kan da godt være, at det er lovligt at gå over for grønt, men det er ikke smart, at gå over, hvis man ser en stor lastbil komme kørende, som ikke kan nå at bremse. Går man over, har man været helt lovlig, men konsekvenserne af det mærker man selv. Jeg tror ikke et sekund på, at JP ikke var klar over, at muslimerne ville blive sure. ;)


    Vi udleverer dem ikke. Vi sørger bare for, at de ikke gentager den slags dumheder... :))


    Edit: Det ser ud til, at JP kan gå hen og få paragraf 140, blasfemi paragraffen på nakken. Så kan de lære at tænke sig om. :evil:

  • For mig at se ville det være at udlevere dem...


    Mht. det røde lys er det en lidt anden sag :)) Tror squ ikk redaktøren, journalisten eller for den sags skyld nogen på JP havde troet de ville gå så meget i flint på grundlag af de her tegninger.. Og hvordan ku de, for som Burger siger det er det squ kun pga. nogle syge mennesker så en mulighed for at skade DK :boxed:


    Men det er efter min mening overhovedet ikk JP's, DK's eller nogen anden end de syge mennesker dernede, der enten keder sig eller også er blevet hjernevasket af en "højere" magt... :/

  • ¨Nu stammer de tegninger jo faktisk fra en norsk forfatters bog, og JP udgav tegningerne i forbindelse med en historie om at den norske forfatter manglede at folk ville sætte deres navn under de her tegninger, altså dem der tegnede dem til bogen, DK har ytringsfrihed, og den syntes jeg vi skal passe på at vi får lov at beholde, jeg vil på ingen måde acceptere at ANDRE skal bestemme hvordan VI lever i VORES EGET land... At NOGEN muslimer og andre tilhængere er så dumme at de går igang med at brænde både det ene og det andet og true alle danskere på livet, det syntes jeg sku er direkte latterligt, og til dels skræmmende, på mig virker det som om at de folk der laver alt balladen tabte hjernen under fødslen... så har vi ham Iman'en abu jalla eller dalla eller hva det er han hedder, som der bevidst har fyldt brændsel på bålet med alt hans lort løgn og skidt, ovenikøbet sidder fjolset og siger til Xtra bladet at det er SANDHEDEN + MOMS han har givet Muslimerne, MOMS jeg skal give ham MÒMS, FARVELLER FISTER hjem med dig og sut røv i en lerhytte. sammen med ALLE andre der ikke kan besinde sig selv og som vil banke vores pølsemænd, FIS A!!! DK er et civiliseret land, vi har ytringsfrihed, OG SÅDAN BLIVER DET VED OG VÆRE!! om man er muslim kristen tilbeder a budda, gul sort eller blå, så giver det FANME ikke nogen ret til at opføre sig som TOTALT tåbelige huleboer uden nogen form for ganske alm fornuft... personligt syntes jeg alt det her fis får ALT for meget omtale, vil de ikke handle med os, jamen fint nok , så gider vi sku da heller ikke handle med jer eller støtte jer på nogen måder, der skal to til tango og man kan ikke både blæse og ha mel i munden.


    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333895 TOTALT TOP NICE OG MONSTER RESPEKT OG 40000000000000000000000 millioner +++++'er opad, SÅDAN nogen mennesker fortjener vores støtte og fortjener at leve i et samfund som DK hvor vi har muligheden for at hjælpe. :)

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Overskrift i morgen: "Supermarked udsolgt for brød - Bageri stormet"
    Det er sgu somom de udnytter enhver chance for at samle store grupper af mennersker og storme et eller andet.


    Mon Stormeren er fra mellemøsten??


    Tja... der er jo en grund til at der er lavet "angry mobs" i C&C Generals :))


    Det kendetegner dem rimelig godt. Er de utilfredse over noget, så prøver de ikke at finde en løsning. Næ, de tager fat i køllen som hænger ved hoveddøren, klør sig lidt under armen og hopper ud til de andre aber der spadser rundt. :roller: :crazyeyes: