Jeg leder efter et program, der som ACDSee hvor man kan vælge en række billeder og enten omdøbe dem, øndre størrelsen på dem eller konvertere dem til et andet fil format.
ACDSee virker nemlig ikke med in x64 version af windows.
Jeg leder efter et program, der som ACDSee hvor man kan vælge en række billeder og enten omdøbe dem, øndre størrelsen på dem eller konvertere dem til et andet fil format.
QuoteOriginally posted by Martin
Jeg ved ikke om det virker i win64, men irfanview kan vist det der.
QuoteOriginally posted by Martin
Er ikke sikker, men kan man ikke højre klikke på programmet(exe filen) også vælge noget med kør som 32 bit ?
Hvis du afvikler et 32bit program under et 64bit os så yder det af pis og kan gøre os ustabilt. Sådan er det på en server har ikke så meget erfaring med 64bit client windows men går da udfra problemet er det samme
Ved ikke om der er kommet 64bit patch til CS2 men der er jo en del batch funktioner i bridge.
QuoteOriginally posted by SlackeR
Vil prøve at kigge på det
QuoteOriginally posted by celfa
Er ikke sikker, men kan man ikke højre klikke på programmet(exe filen) også vælge noget med kør som 32 bit ?
ACDSee starter såmend fint op, og mange funktioner virker også. Men den plugin der er til JPG understøttelse virker ikke.
Har søgt en del på nettet, og det er ikke alle typer af 32bit kald der er tilladt under x64.
QuoteOriginally posted by SlackeR
Irfanview virker super, om end det e lidt mere besværligt end med ACDSee.
Takker mange gange.
du kunne jo eventuelt bare bruge vores allesammens favorit "Adobe Photoshop", der kan du jo nok det hele
QuoteOriginally posted by natch
du kunne jo eventuelt bare bruge vores allesammens favorit "Adobe Photoshop", der kan du jo nok det hele
Ja, men det er lidt dumt til bare at browse rundt ACDsee er et let program, hvor PS er tungt..
Og Irfanview er jo til gengæld også helt gratis, hvilket PS jo ikke just er
Hvad med det gode gamle IPPLUS ???
Et meget lille og nemt program..
Har selv brugt det i mange år, og syntes det er vildt godt..
paint..
ej.. hvad med Microsoft Office Picture Manager?? Kan vært fald tilpasse størrelse og navnet. Den kan kun gemme i JPEG